Citat:
Ursprungligen postat av
Hovslättsmannen
Man kanske inte ska bygga sin världsbild på "trådar", men det du beskriver förekommer säkert.
Jag har själv varit i ett förhållande där jag slutade vilja, för att tjejen jag var med hela tiden nojade om huruvida vi "gjorde det tillräckligt", och hon vill mest ha sex som någon sorts ångestdämpare. När vi väl gjorde det, så handlade allt om hennes orgasm, som hon typ tragglade och slet med i en timme minst. Till slut kändes som att jag gärna skulle hyra in en av de där "riktiga männen" att göra jobbet, så att jag kunde gå och göra något mindre tråkigt och ångestframkallande.
Ja, de som är missnöjda vill gärna skriva av sig på nätet. De som har det bra hör man inte lika ofta om.
Jag säger bara att det inte är nån garanti att allt löser sig bara för att jag ev. skulle träffa en kvinna och vi blir ihop.
Jag har inte haft sex på många år. Inte säkert att det kommer bli så mycket mer bara för att jag träffar en kvinna. Eller att det ens blir bra.
Många kvinnor vill ha män som haft mer sex med olika kvinnor, som haft förhållanden.
Läst om kvinnor som legat med män som haft många olika kvinnor och det var bland det sämsta de varit med om.
Sen så finns det säkert kvinnor som har sitt livs bästa sex med Storknullaren.
Kvinnor gnäller över att män vill ha sex. Sen när kvinnor själv är sugna så är det väldigt angeläget för henne att hon får kuk, nu.
När han inte vill så tycker hon att han är tråkig. Säkert bög. Var finns de riktiga männen?
Jag har själv erfarenhet av att kvinnor sagt att jag är otillräcklig, så jag skulle känna en stress att göra henne nöjd hela tiden. Att inte vara tråkig i hennes ögon. Vet hur lätt det är att göra kvinnor missnöjda. Och hur utbytbar man är. Kvinnor blir lätt uttråkade och vill ha omväxling. Många kvinnor tänker på andra män, och det är vanligt att de vill öppna upp förhållandet och träffa andra. Läst att gifta kvinnor har reservmän i hemlighet.