Citat:
Ursprungligen postat av
Problem2020
Glasögonen är ju en detalj..
Nästa är ju att Grandmannen som nästan måste vara CA om han är GM isåfall ska ha ägt denna keps med knäppe...Skulle påstå att max 1 av 100 under 40år äger en sådan !!
Om jag gissar spontant så skulle jag gissa att endast GM hade en sådan på Sveavägen 23:20...! Ja och såklart även Engström då
Lägger jag till kombinationen Stålbågade glasögon och keps med knäppe och Sveavägen 23:21
Då blir det troligen endast 1 som har detta....Samt såklart även Engström
Det är bara att läsa materialet,och vad Christer själv uppger.
Han bär stålbågade glasögon och linser på grund av sin närsynthet.
Han äger och bär också flera olika huvudbonader,exempelvis basker,mössor mm.
Jag vet inte om du saknar rätt antal årsringar,men mitten på åttiotalet var annorlunda modemässigt jämfört med senare,natuligtvis.
Att folk gick omkring med huvudbonader som skulle kännas helt utdaterade bara tio år senare är ett faktum från 1986.
Christer A var dessutom noll intresserad av vilket mode som gällde.Han ville ha funktionella kläder.
Han brydde sig inte ett skit om hans keps med knäppe eventuellt skulle uppfattas som lite bonnig.
Keps med knäppe finns för övrigt kvar i klädsortiment hos många även idag.
Det finns olika modeller av dem.Vissa kan uppfattas som uråldriga,andra är i stort sett moderiktiga även år 2024.
Man kan inte argumentera som du gör.Det leder alltid fel,vilket vi sett prov på gång på gång i exempelvis SE tråden.