Det skall bli intressant att följa detta.
Just nu gissar jag att CA inte har ngt med detta att göra ..Han känns mer som en person med personliga problem som Polisen " Trakasserar "
Stämmer inte heller med fantombilden vad man kan tro.
Däremot är det så att den Polisen som inget klarat på 35 år ( Svepande )
Där det för första gången jag har hört Nedläggningen har påyrkats
Nu snackar vi " Rock and Roll "
https://www.sydsvenskan.se/2020-07-18/alternativet-till-dagens-rasistiska-polisarbete-nedmontera-polisen
Dom kommer inte att klara detta med att leverera insynen .Som gör att det hamnar på löpet skulle jag tro --- där om inte annat SD Jimmy återuppväcker omdömet " Lågpresterande POLITRUK "
Det är ju det oppositionen gör i en demokrati -Det är ju öppet mål för honom.
Hänvisa till kammarrätten det håller ju inte --- Domstolar har ju alla Regimer med Fascister haft också Pinochet / Hitler / Stalin ..Dom är en ju en del av Rättsväsendet det är ju partiet som utnämnt dom inte medborgarna Att dom låtsas vara sakligt opartiska är sällan sant ute i världen eller Historiskt
Kommer papperna fram så som Insyns Grundlagen föreskriver kommer det att synas . Hur en myndighet utan demokratisk kontroll. har ballat ur. Förmodligen
Kommer inte papperna fram är det oppositionen med den " Fria " pressen som börjar sälja lösnummer + kvitterar dom fram papper " Scorer dom Kassen "
Inte ens sossarna själva litar ju på Polisen ---Bättre med en Bög ngn stans .. Bögen vi känner.
Soppan med vapenlicenser .. Som Keno reklamen " Inte en siffre rätt "
Soppan med Killar med Styva högerarmar i konstiga skytteföreningar som inte gillar demokrati som varit med i densamma Utredningen som körde i Diket.
Möjligen en Sabotör .. Detta skall bli intressant..vanligen kan dom ju bara säga PPPpprrrrr...ttt så torskar den enskilde för egna pengar i en Köpt Kammarrätt ...
Men nu är det mer en Folkrörelse ... får det lite organisation så blir det svettigt för dom.
Inte alls omöjligt dom får svårt " Avstå "
Kan inte be alla dom att dra åt h..e också för att sedan Ropa på Hjälp Då syns det ju .Vill sköta detta själva kvittar fan om ngt brott blir löst. eller ej ..
Sedan är ju en fråga vad SÄPO gör i frågeställningen illegala vapen i Högerextrema miljöer som man kan förmoda finns i fina salonger.