2020-03-14, 13:41
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Det kommer inte komma några positiva nyheter under helgen. Måndagen kommer öppna på röda siffror. Förhoppningsvis köpte inte allt för många vid fredagens uppsving.

Tänker man långsiktigt och har en horisont på 5-10 år så bör man dock sitta kvar och ha is i magen.
Hoppas på de köpte bear X20 strax innan vi stängde, sen rusade usa något förbannat på den skit nyheten. Nojjig vi ska öppna grönt o jag ska bränna mig
Citera
2020-03-14, 13:54
Medlem
Citat:
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
BIGGEST STOCK MARKET RISE IN HISTORY YESTERDAY!

Trump twittrar om marknanden. Är det sant?
Citera
2020-03-14, 15:22
Medlem
0ldMans avatar
Apple stänger nu alla butiker utanför kina. Vi får se vilka företag som följer efter.
Citera
2020-03-14, 15:25
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av igl0
Hoppas på de köpte bear X20 strax innan vi stängde, sen rusade usa något förbannat på den skit nyheten. Nojjig vi ska öppna grönt o jag ska bränna mig

Nu går hela Spanien också i karantän, det lär nog bli rött på måndag på de flesta börser i Europa och då får även USA svårt att dra tippar jag.
Citera
2020-03-14, 15:28
Medlem
Disco.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertEnben

Ja, om man räknar i punkter och inte i procent, varför man nu skulle välja att göra det..

Nu stängs hela Spanien precis som Italien, så nog droppar det in lite negativa nyheter, lär bli en saftig nedgång på måndag.

Mer mat till björnarna!
Citera
2020-03-14, 15:29
Medlem
Jeff.Becks avatar
Fortsätter Corona över sommaren och turistsäsongen runt Medelhavet ställs in så lär Grekland, Italien och Spanien hamna i förnyad skuldkris. Frågan är om omvärlden och bankerna klarar av att hantera det, eller om det utlöser en förvärrad finanskris.

För mig är det för tidigt att gå in på börsen, för mycket osäkerhet och skit som kan komma upp till ytan.
Citera
2020-03-14, 16:38
Medlem
Citat:
USA har inte fattat det än, denna kris går inte att köpa sig ur, amerikanarna kommer snart sitta i karantän precis som hela Europa är på väg att göra, människor kommer inte springa iväg ( det blir förbjudet ) ut för att köpa den senaste Apple mobilen , LG tv:n eller ens den nya Tesla, ekonomin går inte att stimulera som i normala svackor, vi står på okänd mark här nu.
Citera
2020-03-14, 16:52
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Han ska testas för corona. Tror det finns risk att han är smittad då han haft närkontakt med smittade.
Citera
2020-03-14, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av igl0
Varför kör du inte allt på rött eller svart på rouletten istället, så slipper du vänta tills på måndag? Ungefär samma sak som att gå in i en x20 innan helgen (oavsett riktning) i dessa volatila tider!
Citera
2020-03-14, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Han ska testas för corona. Tror det finns risk att han är smittad då han haft närkontakt med smittade.

Han testades igår, provsvar kommer säkert snart
Citera
2020-03-14, 18:54
Medlem
Jaja hejdå pensionspengarna i många år fram innan vi är tbx
Citera
2020-03-14, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0ldMan
Apple stänger nu alla butiker utanför kina. Vi får se vilka företag som följer efter.

Ifrån att stänga butikerna i kina till att öppna dem i kina och istället stänga dem utanför kina
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in