Citat:
Ursprungligen postat av
BajsBoo
Du har förlorat 20% på en vecka, du är diskvalificerad att ge råd på detta forum.
Vi alla har helt olika taktik och olika mängd pengar.
Har man mycket så räcker det att bara ligga lång och det kanske är precis det den här personen har och så hade jag också gjort.
Det är rätt ansträngande att trejda tycker jag... jag kan hålla på med det och jag går med vinst när jag gör det. Men jag måste sitta och koncentrera mig väldigt och jag blir trött och mår inte särkillt bra när jag gör det. kräver en jävla disciplin... helt gå upp tidigt, äta bra frukost och ta en morgonpromenad/träna lite. och sen sitta som fan vid skärmen ett par timmar och egentligen kliva av inför lunch och kanske göra ett litet race på eftermiddan.
helt enkelt inte riktigt min grej, jag lovar om jag hade mer ork för det så hade jag var mycket rikare än vad jag är i dag men jag hade inte alls vart lika lycklig.
jag tror förövrigt inte alls på folk som försöker tycka på andra över deras taktik,,, han vet nog vad han gör och det är hanns pengar och vad har du för rätt att gnälla över sånt du inte vet ett dugg om. Vissa långliggare tjänar mer än vissa som håller på och trejdar med pengar som du tycks göra.