Citat:
Det är inte ens relevant. Jag provade några veckor och gillade det inte sedan slutade. Började sova bra sedan gick jag igenom ett tufft uppbrott med partner.
Träffade en annan, stressade upp mig, tog järntillskott fick en massa ryckningar och kunde inte sova alls. Provade piller efter piller i desperation och blev bara sämre. Och nu är jag där jag är. Jag sover 0h pga dessa ryck som kommer varje gång vid insomning.
Träffade en annan, stressade upp mig, tog järntillskott fick en massa ryckningar och kunde inte sova alls. Provade piller efter piller i desperation och blev bara sämre. Och nu är jag där jag är. Jag sover 0h pga dessa ryck som kommer varje gång vid insomning.
https://www.reddit.com/r/ADHD/commen..._because_of_a/
argentcorvid
5 points
·
4 years ago
I had the twitching, and it took several years after stopping for it to completely go away.
Ghitit
ADHD-C
2 points
·
4 years ago
Did the same thing to me. Twitching and tensing constantly. Plus, I was seriously itchy, mostly at night. Then I got hives, so I figured I was allergic to it and went to the doctor and was put on something else that had the same symptoms, except hives. I still have huge twitches as I'm dropping off to sleep. It's finally going away - after over six months being off of it.
pozorvlak
1 point
·
4 years ago
The body pain is caused the the extra amount of dopamine being released - it could result in you moving your muscles randomly, twitching, and tensing up without knowing it.
So basically your meds were giving you Parkinson's? Yikes!
TinkerTanner4
4 points
·
4 years ago
Wellbutrin is known to cause a magnesium deficiency. Some of the side effects could be due to that.
Jo det är visst det. Lyssna på mig, jag har läst ofantligt mycket om hur människor påverkas av dessa mediciner. Du har ju anekdoter ovan här. Börja med Voxra igen så försvinner det garanterat. Annars håll ut, ge fan i alla slags substanser och häv i dig magnesium och zink dagligen och rid ut det, räkna med ett par månader till eventuellt 1 år.