2020-02-26, 14:49
Medlem
Zoom008s avatar
Vore faktiskt väldigt kul om "herrarna" fick sina ägodelar nedklottrade. Skulle mysa hela dagen om det stod nåt snyftreportage i Expressen typ. Vill gärna läsa om att dom fått sparken, döms till fängelse och höga böter. Sen att frun lämnat dom och tagit med sig eventuella barn. Yees!
Citera
2020-02-26, 14:51
Medlem
Vatos.Locoss avatar
häng ut packet!! namn, facebook?
Citera
2020-02-26, 14:52
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unni.Drougge
Man blir ju faktiskt otroligt sugen på att undersöka den saken.

Är en av dem Rickar* Fre*man? *= d
Finns en bild på honom på Facebook och om det stämmer, ser han ut EXAKT som man trodde haha!

Någon annan som vet om han är inblandad eller om det är skitsnack?

Nej, minns jag rätt så fick Rickar* ut dom misstänktas namn från tingsrätten.
Det var någon här som sen fick ut uppgifter om att det var just Rickar* som läckt namnen.
Sen dess har han inte skrivit något nytt här eller i den andra tråden. Hehe

Kul att hans namn återkommer fortfarande haha
Citera
2020-02-26, 14:56
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fioehlbaerth
Troligen VD med bakvänd keps, knappast inom samhällets kärnverksamheter.
Spelbolag eller liknande skit.

Minsta lilla aktiebolag har en VD, är det inte ett börsnoterat bolag han är VD för så är det rätt ointressant.
Citera
2020-02-26, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcarolo
Stekarens FB känns ju som raka motsatsen till en klottrare. Är det verkligen rätt person?
Den häktade är skriven på en adress tillsammans med en kvinna. Samma kvinna har valt ut den gatukissande facebookprofilen som far till deras kommande barn så det verkar stämma.

Det är lite oklart vad hon pysslar med idag, inte minst då hon verkar använda olika efternamn. Ett par olika mäklarfirmor dyker upp men också uppgiften att hon någon gång under 2019 avregistrerades som mäklare.
Citera
2020-02-26, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Minsta lilla aktiebolag har en VD, är det inte ett börsnoterat bolag han är VD för så är det rätt ointressant.
Ingen av de två häktade är VD eller boende i feta villor. Återstår den mystiske tredje mannen.

Annars håller jag med. Jag är för fan VD och bor i villa. Har inte fått årets deklaration ännu men ganska säker på att jag spräcker halvmiljonen om jag räknar in traktamenten. Vanligt kneg med möjligheter för mycket övertid. Det som sticker ut på riktigt i nyhetsrapporteringen är den omnämnda 12-miljonersvillan, den har vi inte sett skymten av än.
Citera
2020-02-26, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Nej, minns jag rätt så fick Rickar* ut dom misstänktas namn från tingsrätten.
Det var någon här som sen fick ut uppgifter om att det var just Rickar* som läckt namnen.
Sen dess har han inte skrivit något nytt här eller i den andra tråden. Hehe

Kul att hans namn återkommer fortfarande haha
Haha oj då såpass! Han var himla kaxig ser jag nu också.. Han kanske kan förvänta sig en pop up konstutställning inom en snar framtid då. Segt! 😅
Citera
2020-02-26, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unni.Drougge
Haha oj då såpass! Han var himla kaxig ser jag nu också.. Han kanske kan förvänta sig en pop up konstutställning inom en snar framtid då. Segt! 😅

Ha ha ja det här var en konstig historia. Det är nog dags för en del att växa upp här. Har man inte lärt sig vad konsekvenser är så kommer det nu.
Citera
2020-02-26, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Vore faktiskt väldigt kul om "herrarna" fick sina ägodelar nedklottrade. Skulle mysa hela dagen om det stod nåt snyftreportage i Expressen typ. Vill gärna läsa om att dom fått sparken, döms till fängelse och höga böter. Sen att frun lämnat dom och tagit med sig eventuella barn. Yees!

Sånt får du bara fortsätta att fantisera över för det kommer aldrig att ske, fortsätt att gotta dig i sån information ifrån avdankade b-kändisar om du nu mår så bra av det.
Dessa kommer med all säkerhet fortsätta leva sina liv rätt normalt ifrån hur dem levt dem tidigare. Inte direkt första smällen vissa av dessa fått och troligtvis inte den sista.
Citera
2020-02-26, 16:20
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Nej, de är pursvenska.... Tackar som frågar.

Vilket antagande? Jag sa ju att jag har insyn, hur är det med läsförståelsen?

Klockan är över sju och du sitter fortfarande klistrad på FB? Är du säker på att du har ett jobb eller sitter du och ljuger som vanligt?
Jag tror inte att du har någon speciell insyn i det här fallet. A*her är inte direkt pursvensk. Eller vad är din definition av "pursvensk"?

Det är ett antagande du gör när du påstår att det är en överklasshobby och att de flesta är från medelklassbakgrunder. Eller har du någonting som bekräftar det? Kan du bevisa det på något sätt? Det känns väldigt taget ur luften.
Citera
2020-02-26, 17:02
Medlem
Lyssnade på ngn youtube doku. En av kluddarna ansåg att han sysslade med...konst

Ett tydligt tecken på grav psykisk sjukdom i mina ögon, om man har en så skev verklighetsuppfattning så vet jag inte om böter egentligen hjälper.

Ett bättre straff vore väl om de företag/personer som drabbats fick 1 timme med målarpensel och fria händer med gms hus/bostad...

Personligen tycker jag att en femårings fingermålningar är mycket bättre konst, men men...
Citera
2020-02-26, 17:36
Medlem
Herblaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AstridEriksson
Det är ett antagande du gör när du påstår att det är en överklasshobby och att de flesta är från medelklassbakgrunder.

Dom flesta som målar är svenskar med medelklassbakgrund. Jag har också insyn. Ni vet inget om graffkulturen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in