Istället för att köpa en 12-miljonersvilla skulle han kunna köpa ett tåg som han själv kan klottra på
Men jag är inte förvånad vissa i 40 års åldern håller på med sånt. Många hoppar bungeejump och får en adrenalinkick av det. Vissa är målare. Kombinera adrenalin med konst så har du en graffare.
Nu har jag dock ingen aning om vad de klottrat. Är det bara tags? Är det mer åt konsthållet? Är det bara skit?
Att kalla dom för samhällets värsta är överdrivet oavsett vad. Personligen skulle jag inte bry mig om ett tåg jag åker i har klotter på sig, så länge det tar mig från A till B.
Aldrig gillat Aschberg heller. Han trakasserar en jävla massa folk och ringer de konstant tills de svarar, dag och natt. Han böjer sig alltid ned och låter sin röv knullas av Aftonbladets PK-kuk. Utan aftonhoran hade han varit hemlös. När han snackar om sånna här saker låter det alltid som han vill hämnas för något som hänt honom personligen. Gamla klasskompisar till honom?
Assberg, rövberg.
Det är nog bara svensk media som alltid överdriver och får saker att låta värre än vad det egentligen är. Och ni här inne som hoppas de skyldiga förlorar allt de har... ni är minst lika patetiska.