• 5
  • 6
2020-02-24, 19:37
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Malmö TR B 325-20:
* Dom

Nämndemännen är från S, M, L.

Saknas skäl att anta att han kommer att begå nya brott? I vilken värld lever de som ställer sig bakom en sån formulering?
Jag trodde det var en babbe. Fick det nu bekräftat, tack så mycket.
Citera
2020-02-24, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Malmö TR B 325-20:
* Dom

Nämndemännen är från S, M, L.

Saknas skäl att anta att han kommer att begå nya brott? I vilken värld lever de som ställer sig bakom en sån formulering?

Hur tror dom svensk polis ska få någon som helst respekt tillbaka när dom tillåter misshandel av dom? Här ska det vara stenhårda straff!
Citera
2020-04-22, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hansol
Så du kallar det desperat när man väljer att misshandla någon som sitter fastklämd i en bil ?

Empatilöst slödder mekanism skulle jag kalla det, blir svårt för ett vänsterblivet troll likt dig
att förklara genom ekonomiska mekanismer.

Vänligt tips , sluta titta på Karl-Bertil Jonssons julafton -världen fungerar inte så.

Tack - det kan behöva upprepas. Även för batik-astronauterna bland nämndemännen, dvs majoriteten av dem.
Citera
2020-04-23, 01:16
Medlem
jackdaniels1098s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Det finns väldigt många människor i Sverige som det innebär ett stort problem för att bli inblandade i en trafikolycka. I ett samhälle med stora orättvisor kan det finnas saker som komplicerade ägarförhållanden för bilen, kanske avsaknad av skatt och försäkring, ogiltigt körkort, oklar identitet o.s. v. Därför kan det lätt bli upprörda känslor om någon vill blanda in polis och försäkringsbolag.

Du är fan helt jävla hjärndöd. Född i onödan är en underdrift. Hoppas du inser det nån gång ditt slödder. Den största orättvisan i samhället är att sådana som dig tillåts uttrycka dina förbannade åsikter. Hoppas du får smaka duktigt själv inom en snar framtid.

(Svara inte på detta, då jag inte tänker diskutera med ett lowlife som dig. Vill bara göra det jävligt klart för dig vad JAG tycker om din inställning till detta, och annat skit du hävt ur dig på fb tidigare)

Smuts.
Citera
2020-04-23, 03:06
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Det är ganska vanligt att folk blir förbannade om någon klantar sig i trafiken. Därav den milda domen. Nu var det en civilklädd polis i en civil bil som klantade sig, och därmed kan man inte åberopa våld mot blåljuspersonal.
I just de här trakterna så är det ganska vanligt att folk blir förbannade om DE klantar sig i trafiken så de krockar.. Inte så ovanligt de springer ut ur bilen och börjar slåss med den de körde på när de själva bröt mot väjningsplikten...

Snuten borde givetvis skjutit verkanseld..
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in