2010-06-18, 23:39
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erection
Hur stora doser ligger du på när du tar nasalt samt IV?

Nu tar jag ju inte just Oxy så ofta eftersom det är ganska sällsynt..men senast jag tog det så tog jag totalt 200mg, skjöt 40mg av dom och resten tog jag nasalt/rektalt.
Citera
2010-06-24, 17:14
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Jag krossar tabletten i 4 ungefär lika stora bitar och lägger i kroppen, tillsätter 5m vatten och kokar på spisen. När det börjat bubbla lite lätt så krossar jag bitarna så dom blir "slajmiga". När jag är klar med min procedur och ska filtrera, så är det dock väldigt mycket "slagg" kvar från Oxyn. Känns som man slösar säkert 20-30 mg! Ska testa slå en 80 mg nu, och krossa den före och se ifall det fungerar bättre.

Men jag och erection vill gärna ha fler tips på hur fan man ska bära sig åt när man ska redogöra Oxycontin för intravenöst intag.

Må väl, allihopa!

Jag har hört följande varianter men vet inte om man får ut allt av oxyn på det viset... det har dock funkat bra för personerna iaf.
  • Torka av skalet på en fuktig diskhandduk eller vanlig t-shirt.
  • Finkrossa. (Vet någon som inte krossat så noga och då har det tydligen funkat sämre).
  • Häll på kallt vatten och rör om. Har rört sig om ca 2-2,5 meter till typ 15-35 mg Oxycontin 10 mg:are eller en 40 mg:are. Har ju försvunnit lite i mikron sen också. Har inte sett någon göra det på mer mg än ovan så jag vet inte hur man gör då.
  • Låt stå några minuter och rör igen eller skit i låt stå, har hört båda varianterna.
  • Värm i mikro 3-5 sekunder. Vet att det har funkat med bara 3 sekunder men har ingen aning om ifall det får sämre effekt då... vid 5 sekunder försvinner ju istället mer av lösningen, så jag vet inte vad som är bäst.
  • Nu ska det vara som en kaka/hinna som flyter omkring, eller sitter på kanterna. Lite olika beroende på lösningskopp. Denna hinna kan antingen hackas sönder så den fördelas med lösningen eller bara lämnas. Olika där också.
  • I med filter i koppen och sug upp via pump, alternativt stick filter på gammal nål och sug upp en vattenklar lösning.
  • Resterna som blir kvar kan man om man vill gegga ihop till en sörja som blandas med en droppe vatten som sugs upp genom filter en gång till. Lite olika där också och jag vet inte om det har någon betydelse, om det bara är slagg som det inte går att få ut något av.

Vissa säger ju att Oxyn är klurig medan andra tycker det är jättelätt så jag vet inte jag... det där har iaf funkat hur bra som helst vet jag.
Citera
2010-06-24, 17:20
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Jag har hört följande varianter men vet inte om man får ut allt av oxyn på det viset... det har dock funkat bra för personerna iaf.
  • Torka av skalet på en fuktig diskhandduk eller vanlig t-shirt.
  • Finkrossa. (Vet någon som inte krossat så noga och då har det tydligen funkat sämre).
  • Häll på kallt vatten och rör om. Har rört sig om ca 2-2,5 meter till typ 15-35 mg Oxycontin 10 mg:are eller en 40 mg:are. Har ju försvunnit lite i mikron sen också. Har inte sett någon göra det på mer mg än ovan så jag vet inte hur man gör då.
  • Låt stå några minuter och rör igen eller skit i låt stå, har hört båda varianterna.
  • Värm i mikro 3-5 sekunder. Vet att det har funkat med bara 3 sekunder men har ingen aning om ifall det får sämre effekt då... vid 5 sekunder försvinner ju istället mer av lösningen, så jag vet inte vad som är bäst.
  • Nu ska det vara som en kaka/hinna som flyter omkring, eller sitter på kanterna. Lite olika beroende på lösningskopp. Denna hinna kan antingen hackas sönder så den fördelas med lösningen eller bara lämnas. Olika där också.
  • I med filter i koppen och sug upp via pump, alternativt stick filter på gammal nål och sug upp en vattenklar lösning.
  • Resterna som blir kvar kan man om man vill gegga ihop till en sörja som blandas med en droppe vatten som sugs upp genom filter en gång till. Lite olika där också och jag vet inte om det har någon betydelse, om det bara är slagg som det inte går att få ut något av.

Vissa säger ju att Oxyn är klurig medan andra tycker det är jättelätt så jag vet inte jag... det där har iaf funkat hur bra som helst vet jag.
Jag brukar stoppa shotglas i micron med en lösning och köra några sekunder, sen går dom lätt att krossa sönder.

Ontopic så gillar jag båda skarpt, men Dolcontin har alltid och kommer alltid att vara min favorit.
Citera
2010-06-24, 18:53
Medlem
TheSpacePopes avatar
Oxikodon - Inte testat
Dolcontin - Får ingen bra effekt av det alls, och den effekt jag får känns inte särskilt speciell.
Ketogan - Min personliga favorit av alla opioider jag testat. 10mg Ketogan gav mig bättre effekt än 140mg Dolcontin.
Citera
2010-06-24, 19:11
Bannlyst
Dolcontin är helt klart bäst enligt mig, fånigt att jämföra om man inte har tagit IV. Folk som inte tagit IV har ingen tala då det är så mycket annat som spelar in oral. Oxy kickar inte ens.

//Kristall
Citera
2010-06-24, 19:14
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpacePope
Oxikodon - Inte testat
Dolcontin - Får ingen bra effekt av det alls, och den effekt jag får känns inte särskilt speciell.
Ketogan - Min personliga favorit av alla opioider jag testat. 10mg Ketogan gav mig bättre effekt än 140mg Dolcontin.

Jag antar att du inte skjuter dina droger? För i så fall hade du älskat alla de där. Saken är den att det är så dålig biotillgänglighet när man administrerar det på andra sätt. IV är helt klart bäst. Håll dig dock borta från sprutor egentligen, det är bara jobbigt framöver.
Citera
2010-06-24, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpacePope
Oxikodon - Inte testat

Man skulle tycka i dig en lösning på 140 mg, sedan kan du (om du fortfarande är vid medvetande) sätta betyg. 10 mg ketogan går inte att jämföra med 140 mg dolcontin IV. 10 mg får du på sjukan direkt som standard dos i mot svårt smärta, 140 mg dolcontin får du dock absolut inte.

//Kristall
Citera
2010-06-24, 19:52
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Jag brukar stoppa shotglas i micron med en lösning och köra några sekunder, sen går dom lätt att krossa sönder.

Ontopic så gillar jag båda skarpt, men Dolcontin har alltid och kommer alltid att vara min favorit.

Jag hatar Dolcontin idag, som jag älskade förr =/ Oxy som jag inte gillade speciellt mycket alls förr älskar jag idag... skulle kunna mörda för det.

Så jävla skumt hur allt kan bli. Jag är hellre utan Opioider än tar Dolc t.o.m. Mycket möjligt att jag skulle dra mig till att ta pyttelite Dolc om jag hade abstinens. Men det är ju inte så att jag avskyr ruset på Dolc, att det är därför jag hatar dem... jag får ju inte ens något rus. Jag får en reakation, men den är långt ifrån behaglig... tvärtom.

Är så avundsjuk på dom som blir sköna på Dolc =/ Jag gjorde mig av med mina sista 200 mg:are jag hittade nu i dagarna, vill inte ens ha dom hemma för då finns risken att jag tar dem och blir dålig. Så nu kan en kompis kan sitta och gotta sig med dom istället... och jag kan bara titta på =( Jävla Dolc!
Citera
2010-06-24, 19:57
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Jag hatar Dolcontin idag, som jag älskade förr =/ Oxy som jag inte gillade speciellt mycket alls förr älskar jag idag... skulle kunna mörda för det.

Så jävla skumt hur allt kan bli. Jag är hellre utan Opioider än tar Dolc t.o.m. Mycket möjligt att jag skulle dra mig till att ta pyttelite Dolc om jag hade abstinens. Men det är ju inte så att jag avskyr ruset på Dolc, att det är därför jag hatar dem... jag får ju inte ens något rus. Jag får en reakation, men den är långt ifrån behaglig... tvärtom.

Är så avundsjuk på dom som blir sköna på Dolc =/ Jag gjorde mig av med mina sista 200 mg:are jag hittade nu i dagarna, vill inte ens ha dom hemma för då finns risken att jag tar dem och blir dålig. Så nu kan en kompis kan sitta och gotta sig med dom istället... och jag kan bara titta på =( Jävla Dolc!
Vad tråkigt att inte ditt användarnamn passar till dig längre.
Citera
2010-06-24, 21:30
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Jag antar att du inte skjuter dina droger? För i så fall hade du älskat alla de där. Saken är den att det är så dålig biotillgänglighet när man administrerar det på andra sätt. IV är helt klart bäst. Håll dig dock borta från sprutor egentligen, det är bara jobbigt framöver.

Nej, och jag vet att Dolcontin har rätt kass biotillgänglighet med alla intagningsätt förutom IV, men effekten av 140 Dolcontin rektalt bör ändå ge drygt dubbel så stark effekt (om man räknar in allt som biotillgänglighet, verkningstid, potens osv) än 10mg Ketogan rektalt, vilket jag inte upplevde att jag fick. Den var max lika stark, men absolut inte lika skön.
Senast redigerad av TheSpacePope 2010-06-24 kl. 21:36.
Citera
2010-06-25, 00:03
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Vad tråkigt att inte ditt användarnamn passar till dig längre.
Ja, jag borde helt klart skaffa en ny användare men jag har fäst mig vid Dolcan. Plus att jag inte orkar vänta på LB =) Men Subutexa eller Oxycontina då, även fast jag fortfarande inte vant mig vid att jag gillar Sub och Oxy mer än Dolc. Oxy är ju dock en ny kärlek med Suben har jag ju avgudat i några år nu. Har febrilt försökt hänga kvar vid att Morfin fortfarande är Gud... När jag rackar ned på Morfin så känns det som jag är otrogen =/ Får samvetskval av mina hemska tankar liksom.

Men det är ju konstigt hur det kan bli så.... hur funkar kroppen liksom? Hur kan den ta emot ett ämne så himla bra för att plötsligt tvärvända och börja avsky ämnet. Har utvecklat allergi för flera saker under åren, aldrig varit allergisk mot något förr. Nu är jag allergisk mot katter (hade katt i 25 år), getingar, Kodein och eventuellt Morfin då. Vet ju att det ofta funkar så med allergier, det visar sig inte på första kontakten... men herre gud, flera års kontakt liksom. Fattas bara att jag blir allergisk mot ALLA Opioider... men det tror jag inte. Verkar ju vara de äkta min kropp inte gillar.

Synd är det iaf, som satan. Hade gärna fortsatt min kärleksaffär med Dolcen. Är ju betydligt lättare att få tag på än Oxyn också. Oxy har jag bara kommit över några 100-pack av, plus några enstaka tabletter här och där. Då har det inte varit av kranar ens, har mer haft tur =/ Det sista 100-packet jag kom över var dessutom det sista som fanns... någonsin, hos den personen då.
Citera
2010-06-25, 00:33
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Synd är det iaf, som satan. Hade gärna fortsatt min kärleksaffär med Dolcen. Är ju betydligt lättare att få tag på än Oxyn också. Oxy har jag bara kommit över några 100-pack av, plus några enstaka tabletter här och där. Då har det inte varit av kranar ens, har mer haft tur =/ Det sista 100-packet jag kom över var dessutom det sista som fanns... någonsin, hos den personen då.
(O)! se(xycontina). Din man Dolc, högg dig tydligen, med en dolk i ryggen.

Måste bara påpeka att det är 98 st i det största paketet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in