Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Vad tråkigt att inte ditt användarnamn passar till dig längre.

Ja, jag borde helt klart skaffa en ny användare men jag har fäst mig vid Dolcan. Plus att jag inte orkar vänta på LB =) Men Subutexa eller Oxycontina då, även fast jag fortfarande inte vant mig vid att jag gillar Sub och Oxy mer än Dolc. Oxy är ju dock en ny kärlek med Suben har jag ju avgudat i några år nu. Har febrilt försökt hänga kvar vid att Morfin fortfarande är Gud... När jag rackar ned på Morfin så känns det som jag är otrogen =/ Får samvetskval av mina hemska tankar liksom.
Men det är ju konstigt hur det kan bli så.... hur funkar kroppen liksom? Hur kan den ta emot ett ämne så himla bra för att plötsligt tvärvända och börja avsky ämnet. Har utvecklat allergi för flera saker under åren, aldrig varit allergisk mot något förr. Nu är jag allergisk mot katter (hade katt i 25 år), getingar, Kodein och eventuellt Morfin då. Vet ju att det ofta funkar så med allergier, det visar sig inte på första kontakten... men herre gud, flera års kontakt liksom. Fattas bara att jag blir allergisk mot ALLA Opioider... men det tror jag inte. Verkar ju vara de äkta min kropp inte gillar.
Synd är det iaf, som satan. Hade gärna fortsatt min kärleksaffär med Dolcen. Är ju betydligt lättare att få tag på än Oxyn också. Oxy har jag bara kommit över några 100-pack av, plus några enstaka tabletter här och där. Då har det inte varit av kranar ens, har mer haft tur =/ Det sista 100-packet jag kom över var dessutom det sista som fanns... någonsin, hos den personen då.