2020-02-21, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilarosa
Om typ 50 personer som faktiskt har sett den skulle ha sagt att dom tänder på den, så hade jag släppt det hela. För då måste det ju finnas nån därute iaf som kommer tycka likadant.
Men ja, önskar ju att det hade suttit i huvudet på mig, inte i verkligheten. Inget hade gjort mig gladare.

Kommer försöka träffa någon. Har insett att det inte var en sund reaktion. Men jag vet att jag kommer att avvisas ett antal gånger och får vara beredd på det. .

Du får försöka bortse reaktionen från en störd person.
Har faktiskt aldrig reflekterat över kvinnans underliv. Någonsin.
Finns saker som jag tänder på, narturligt utseende, personkemi och känslan att höra ihop.
Sen i yngre år kunde man ju gå igång på ett par shysta rattar, ett sött leende eller bara det faktum att kvinnan faktiskt var tänd på en själv.
Sen har jag blivit avtänd av tatueringar korkat beteende självfokus(Har faktiskt nobbat en brud hemma hos hene efter att vi påbörjat akten och vi skulle klä av oss så skulle hon först lägga make up).
Men aldrig utseendet på underlivet: Så glöm det där och fokusera på att hitta nån trevlig man i stället.
Hade det varit för drygt 30år sen hade jag anmält mig frivilligt.
Citera
2020-02-21, 13:44
Moderator
Protons avatar
Citat:
Har alltså en väldigt avtändande fitta enligt mig själv.

Objektivt: klitoris och inre läppar hänger ner ett par centimeter och sticker ut utanför yttre läpparna lite grann och syns.
Dom yttre läpparna i sig är inte så små heller.
Toppen på klitoris syns lite från innanför huden som täcker den så den är inte helt "gömd", utöver att den är "för lång".

Jag är singel sedan ett år och har farhågor och hjärnspöken inför att träffa någon ny. Tror inte att jag kommer att våga visa den för någon. Någonsin.
Blev så under tiden jag var med exet, pga sjukdom. Var väldigt fin innan.

I övrigt en 7-8a med mycket bakom pannbenet, och en stark men feminin personlighet, med allt vad det innebär.

Så:
Är det möjligt att en man som jag ändå vill ska uppfylla vissa kriterier, alltså inte en desperat kompromiss, kommer att vilja bilda familj med mig?

Eller ska jag börja lägga upp en grundlig plan för att leva själv och bygga mitt liv ensam?

Det sistnämnda känns inte så värst hemskt och jag litar på att jag klarar det utan problem. Men synd bara om jag riktar in mig på det utan att det behövdes. Samtidigt som det är synd att leta efter kärlek och slösa bort min tid, om det ändå är kört och jag kunde ha använt tiden till att bli stark i ensamheten. Tror ni fattar....

Beslutet är såklart upp till mig men ville ändå prova att efterforska vad killar som läser detta tänker.

Riktar frågan till er män som är ärliga, mentalt mogna och stabila.
Inte till "du ska kräva att bli älskad som du är" eller "hej jag är ett typiskt flashback troll".

Tack.
Tvivlar på att utseendet på din fiffi kommer ha någon som helst påverkan på din möjlighet att träffa nån vettig person.

Vid det laget det blir läge att använda den lär din karl inte bry sig speciellt mycket om dess utseende ändå. Hade han gjort det hade du troligen märkt det rätt länge innan det kom till det stadiet, tror du inte det med?
Citera
2020-02-21, 14:27
Medlem
Hur funkar lasebehandling - dvs kommer håren tillbaka - glest där lasern inte tagit-
eller även på samma ställen?

Dvs räcker EN laserbehandling eller talar vi om flera o i så fall hur många o hur lång tid
emellan - antar att det funkar mer eller mindre livet ut - men när gör det det?

Kanske måste man på sikt göra vart 5e år - jfr äldre män o deras hår på örsnibbarna som
ständigt kommer tillbaka o växer. Jfr unga människor som i undantagsfall kan ha ett eller
2 hårstrån där.

NU TAR VI NÅGOT MER INTRESSANT - OM DU SKULLE PILLA PÅ DIN KLITTE FÖRE ELLER
EFTER (dess expansion) - ÄR DET NÅGON SKILLNAD?

Vid sex kommer ju schnabeln inte direkt åt klitten men den borde komma åt din då den
väller ut - är det inte så o är inte det jävligt juste?

Du vill väl inte operera bort klitten - men låt oss leka med tanken att du skulle göra detta
vad skulle detta innebära?

Bryr mig inte om killens kukutseende - jag ser heelaa han - köper inte detta för med ful
kuk blir heelaa han inte bra o platsar inte.

Vad är din uppfattning om kukar med halsduk (kallt i ankdammen) utan (omskurna)

Som jag skrev tidigare - min exdam hade stooora uuuthäängande inre läppar - man kunde
ta i dom med tumme o pekfinger utanpå fittan o det var en bit ner till veckets botten.
Hade inga problem med detta MEN

NÄR HON VAR KNÄSTÅENDE BAKIFRÅN I DOGGY VAR HON JU JÄVLIGT INBJUADANDE O
MAN FICK LÄTT STAKE O VILLE PUMPA SIG FREE.

Det hör till saken att hon också hade meaty pussy. Nu har hon barn med Mr Fatman o
SC430 har inga barn - men jag är hennes stooraa kärlek - tog slut för att hon ville ha barn
på sikt o SC430 aldrig - så det var inga andra konstigheter - ville inte stå ivägen för hennes
liv o få höra detta när hon blivit (sperma)SkottSäker.

Avslutningsvis - be Friend With Your Pussy - vacker eller inte - vilka är vackra - ett
par invikta kanter o ibland 4 (kan ju se lite så ut med stoooraa uuthäängande läppar)

Ha det bäst o må bra
Citera
2020-02-21, 14:44
Medlem
Tim.Whatleys avatar
Jag tror det där sitter i ditt huvud bara. Har aldrig hört någon kille rata en tjej på grund av underlivet. Du lär känna dig löjlig sen när du blir äldre och tänker tillbaks på den här tiden då du inte vågade dejta för att du trodde du hade en ful fitta.
Citera
2020-02-21, 18:20
Medlem
Stonedboys avatar
Utseendet på underlivet hos kvinnor tycker jag är mindre viktigt. Är hon snygg och har fin kropp för övrigt och bra personlighet så tänder det mer.
Citera
2020-02-22, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
Tvivlar på att utseendet på din fiffi kommer ha någon som helst påverkan på din möjlighet att träffa nån vettig person.

Vid det laget det blir läge att använda den lär din karl inte bry sig speciellt mycket om dess utseende ändå. Hade han gjort det hade du troligen märkt det rätt länge innan det kom till det stadiet, tror du inte det med?

Jag hoppas att jag märker det i tid ja.
Citera
2020-02-22, 08:34
Medlem
Hallsakaefts avatar
Såg bilderna du länka och det där finfina musar. Du ligger precis i vanligaste facket.

En ful fitta ser ut som en rostbiffbaguette i baseballhandske
Citera
2020-02-22, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallsakaeft
Såg bilderna du länka och det där finfina musar. Du ligger precis i vanligaste facket.

En ful fitta ser ut som en rostbiffbaguette i baseballhandske

Här är fittan i fråga. Kom senare i tråden tyvärr.

https://imgbox.com/gallery/edit/ZTdw...sZ1FfGSAHAWmD6
Citera
2020-02-22, 09:12
Medlem
Hallsakaefts avatar
Citat:
Här är fittan i fråga. Kom senare i tråden tyvärr.

https://imgbox.com/gallery/edit/ZTdw...sZ1FfGSAHAWmD6

Inga fel på den överhuvudtaget. Grattis.

Slappna av och njut av livet.
Citera
2020-02-22, 10:01
Medlem
Utseendet på ditt underliv är det inget fel på, tvärtom så tycker jag personligen att stora blygdläppar och klitoris är oerhört sexigt och upphetsande.
Bilderna du har lagt upp är både vackra och sexiga.
Du ska absolut inte operera dig, jag tror många kvinnor gör operationer helt i onödan för att de tror att man tycker att de ska se ut på ett visst sätt.
Att vara orolig för att man ”ser” annorlunda ut nere är nog väldigt vanligt men ingen pratar om det för hur ofta står vi och jämför mellan varandra?
Du skriver också att du har en hel del bakom pannbenet, det är också något som är sexigt. Att kunna diskutera och prata om olika saker, att man kan ha olika åsikter men diskutera kring dem.

Kom ihåg att när en kille älskar dig så kommer han att älska dig för den du är och hur du ser ut och du kommer att vara den vackraste i hans ögon.
Citera
2020-02-22, 11:20
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruz
Gå in på exempevis imgbox.com och följ anvisningarna.

Men till topic.

Av det jag har läst om din egna beskrivning på din fitta så är den heeeelt normal.
Det är ju inte utseendet som gör saken, utan funktionen. Om du tycker sex är skönt så fungerar den som den ska och det är det viktiga. Utseende ska man inte stirra sig blind på när det kommer till hur ett kön ser ut.
Försök skaka av dig dessa hjärnspöken och ut och njut!

http://www.nuntium.se/det-finns-5-ol...er-av-vaginor/

Läs denna artikel, svara sedan på enkäten och se hur många procent som har en liknande fiffi.

Låt oss ta del av resultatet, är du snäll.
Citera
2020-02-22, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
http://www.nuntium.se/det-finns-5-ol...er-av-vaginor/

Läs denna artikel, svara sedan på enkäten och se hur många procent som har en liknande fiffi.

Låt oss ta del av resultatet, är du snäll.

Var "put" varianten. Vilket är helt ok. Men det är när man särar på yttre läpparna och det som kommer fram som är mitt bekymmer. Går att se i bilderna jag har länkat.
Var "barbie" innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in