2020-03-08, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Har du ingen tillgång till äkta vara så du nöjer dig med bilder från förbarmande kvinnor
Haha precis även fröken höger behöver stimulans
Citera
2021-03-23, 22:48
Medlem
Om jag själv skulle beskriva den perfekta fittan är det i princip så som du beskriver din "fula" fitta. Gärna med lite hår på den också. Den mest avtändande fitta jag kan tänka mig är en slätrakad "streckfitta" som ser ut som könet på en sjuåring. Självklart förstår jag att det är subjektivt men jag skulle tro att det finns många som skulle tycka att du har den vackraste och sexigaste fitta de sett.
Citera
2021-03-24, 17:02
Medlem
cleovarnamnets avatar
Tack, ts! Jag har också varit nojig över bland annat mitt underliv men denna tråd har fått mig att inse hur sjukt irriterande och osexigt det är när kvinnor gnäller över sitt utseende trots ständig uppmuntran från männen. (T.o.m. jag som kvinna höll på att bli galen!) Och tack alla män, i denna tråd och andra, som ständigt bedyrar hur sexigt olika saker som kvinnor ständigt nojar över, är. Ni är betydligt, betydligt schysstare mot oss än vad vi är mot oss själva...
Heligt löfte: om en man faktiskt vill ha en tänder han på en och jag ska aldrig mer noja över mitt utseende! Nästa man jag dejtar ska jag knuffa ned i sängen och facesitta i dagsljus i stället för att kräva mörkläggningsgardiner. 😎✌🏻👅 🦪
Citera
2021-03-25, 10:07
Medlem
ArneSthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Tack, ts! Jag har också varit nojig över bland annat mitt underliv men denna tråd har fått mig att inse hur sjukt irriterande och osexigt det är när kvinnor gnäller över sitt utseende trots ständig uppmuntran från männen. (T.o.m. jag som kvinna höll på att bli galen!) Och tack alla män, i denna tråd och andra, som ständigt bedyrar hur sexigt olika saker som kvinnor ständigt nojar över, är. Ni är betydligt, betydligt schysstare mot oss än vad vi är mot oss själva...
Heligt löfte: om en man faktiskt vill ha en tänder han på en och jag ska aldrig mer noja över mitt utseende! Nästa man jag dejtar ska jag knuffa ned i sängen och facesitta i dagsljus i stället för att kräva mörkläggningsgardiner. 😎✌🏻👅 🦪
Känns som en plan! Vive la differance! I mitt tycke finns det ingen fitta som inte är sexig. 99% av själva sexigheten sitter ju ändå i själva fittbärarens huvud. Som man är den bästa fittan den fitta som är varm och våt och glad att träffa mig. Allt annat är trams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in