2020-02-15, 20:07
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Typ det som 90% av alla på gymmet gör. Jag börjar alltid med en löprunda innan gymmet och du inbillar dig väl inte att jag skall springa med en påse skor i handen i 8 km?

På mitt gym är det ca 90% vita svenskar och alla gör vi det som Ts menar att invandrare gör. Som någon annan i tråden skrev, confirmation bias är nog vad Ts upplever i sina exempel tror jag.

Nu pratar du om en händelse bara.
Citera
2020-02-15, 20:40
  #26
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det är inte alltid en invandrare. Idag gick jag också in med blöta ytterskor på gymmet och jag är inte invandrare.
Slöhög.
Citera
2020-02-15, 20:43
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Landet är ju i princip redan laglöst. Tänk dig då hur liten kraft alla normer har då.
Vart fan bor ni? Här gör invandrarna aldrig brott utan de jobbar och sliter. De som beter sig illa är nästan alltid svenskt WT - folk och svenska fyllon
Citera
2020-02-15, 20:44
  #28
Medlem
Det finns för många regler att lära sig 😜
Citera
2020-02-15, 20:48
  #29
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InomEnSnarFramtid
Funderar starkt på att börja leva på soc och bara sitta hemma vd datorn och söka jobb med ett förfärligt CV så jag fortsätter få bidrag utan jobb.

Sen sakta men säkert fortsätta se detta land förstöras.

Varför ska jag betala 40% skatt när allt bara blir värre.

Finns bara två räddningar: massåterinvandring och höj alla fängelsestraff med 10x och skicka hem alla invandrare som begår minsta lilla brott. Om dom ens tar en Cola från Ica ska de ha 1 år fängelse.

Otacksamma apor beter de sig som.

Jävla daltande med dessa skäggbarn

Ja, du kanske har rätt...har haft samma funderingar.
Är trött på att betala skatt till skit.
Citera
2020-02-15, 20:52
  #30
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Alla vet väl att registrerade brott över en viss nivå tydligt tydligt överrepresenteras av invandrare, men nu tänker jag mer på brott mot lokala regler etc.

Jag drar mig till minnes de tio senaste "irritationsmomenten" för mig, och inser att alla utom ett var pga en invandrare.

De tre senaste var parkering på förbudsområde som blockerar bommarna in till vår innergård. En invandrare.

Sen lämnade en bommarna öppna efter att ha hämtat möbler på innergården, trots att BRF-styrelsen precis satt upp en lapp om sånt. En invandrare.

Tredje var en som gick in med blöta uteskor på gymmet efter receptionen stängt. En invandrare.

Om det ALLTID (citat) är en invandrare som gör fel och tvärtemot regler och normer, varför ska jag acceptera dem? Varför är det så?

Sverige är världens största underlag för att gro rasism. Och kanske legitimerad sådan!

När det gäller invandrare och brottslighet rekommenderar jag alla att gå till valfri tingsrätt valfri morgon och titta på vilka mål som ska upp under dagen, vilka brott, vilka namn som står åtalade osv. Detta har jag också under 1 minut föreslagit ledamöterna i Stockholms kommunfullmäktige att göra, se 03:40-04:40 i klippet https://www.youtube.com/watch?v=ZT2REoSEDWo
Citera
2020-02-15, 20:54
  #31
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Alla vet väl att registrerade brott över en viss nivå tydligt tydligt överrepresenteras av invandrare, men nu tänker jag mer på brott mot lokala regler etc.

Jag drar mig till minnes de tio senaste "irritationsmomenten" för mig, och inser att alla utom ett var pga en invandrare.

De tre senaste var parkering på förbudsområde som blockerar bommarna in till vår innergård. En invandrare.

Sen lämnade en bommarna öppna efter att ha hämtat möbler på innergården, trots att BRF-styrelsen precis satt upp en lapp om sånt. En invandrare.

Tredje var en som gick in med blöta uteskor på gymmet efter receptionen stängt. En invandrare.

Om det ALLTID (citat) är en invandrare som gör fel och tvärtemot regler och normer, varför ska jag acceptera dem? Varför är det så?

Sverige är världens största underlag för att gro rasism. Och kanske legitimerad sådan!

Lågbegåvade från dysfunktionella länder. Vad förväntar du dig?
Citera
2020-02-15, 21:00
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Restad
Vart fan bor ni? Här gör invandrarna aldrig brott utan de jobbar och sliter. De som beter sig illa är nästan alltid svenskt WT - folk och svenska fyllon
Var fan bor du, heter det? Danmark?
Citera
2020-02-15, 21:00
  #33
Avslutad
Ja det är fan lite konstigt.
Trots allt jag skriver på fb så är jag ju rätt positiv till invandrare generellt
Jag hatar mer politiken som gör att vi får ett folkutbyte. Och en massa annat.


Men om man ska ta exempel från dom senaste tre månaderna så har följande inträffat

1. Blattelito på bussen spelar negerdunk på sin telefon.
Typ högsta volym.

2. Äldre blattelino har aktiverat högtalartelefon och sitter och skriker i telefon.

3.Tre bråk på stan har varit blattelitos. (En gång en norrman som va inblandad, en pundare)

4. Kompisen va ute och körde bil. Han saktade in innan en rondell.
Blir påkörd bakifrån av en blatteman.
Blatteman kliver ur sin bil och får fram till min kompis. Står och skriker på han som en jävla galning.
Trots att det va blattemannen som hade gjort fel.

5. Vi hade en sån där liten kurs.
DÅ va det några blatteafros som satt längst bak och gjorde stönande ljud hela tiden.
En började prata i telefon..

6. Blattekvinna i kön börjar skrika som en galning pga det är kö
Typ två personer framför henne
Hon kräver att dom ska öppna en till kassa.

7. En norrman sa till mig att butiken stänger om 2 minuter.
Han sa det med en lite otrevlig ton. Mycket obehagligt
Citera
2020-02-15, 21:02
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av REWall
När det gäller invandrare och brottslighet rekommenderar jag alla att gå till valfri tingsrätt valfri morgon och titta på vilka mål som ska upp under dagen, vilka brott, vilka namn som står åtalade osv. Detta har jag också under 1 minut föreslagit ledamöterna i Stockholms kommunfullmäktige att göra, se 03:40-04:40 i klippet https://www.youtube.com/watch?v=ZT2REoSEDWo
Grymt bra! Och tragiskt
Citera
2020-02-15, 21:03
  #35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Restad
Vart fan bor ni? Här gör invandrarna aldrig brott utan de jobbar och sliter. De som beter sig illa är nästan alltid svenskt WT - folk och svenska fyllon

Ja så är det ju överallt.
Det som förvånar mig är att typ 90% av dom som sitter i fängelse är utlänningar.
Och 95% av alla mål i tingsrätten så är en blatteman involverad.

Det är konstigt.. För invandrare är ju så mycket bättre än svenskar.
Och sen är dom inte rasister heller. För det kan dom ju inte va..

Jag funderar på om dom bara tar en random invandrare och kastar in i fängelset.
Bara för att dom känner för det.

I det här fallet kan man verkligen inte gå efter statistik.
Varken på väldtäkter, våldsbrott, inbrott, eller liknande.
Invandrare är överrepresenterade men det är nog bara fake news
Citera
2020-02-15, 21:04
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Ja det är fan lite konstigt.
Trots allt jag skriver på fb så är jag ju rätt positiv till invandrare generellt
Jag hatar mer politiken som gör att vi får ett folkutbyte. Och en massa annat.


Men om man ska ta exempel från dom senaste tre månaderna så har följande inträffat

1. Blattelito på bussen spelar negerdunk på sin telefon.
Typ högsta volym.

2. Äldre blattelino har aktiverat högtalartelefon och sitter och skriker i telefon.

3.Tre bråk på stan har varit blattelitos. (En gång en norrman som va inblandad, en pundare)

4. Kompisen va ute och körde bil. Han saktade in innan en rondell.
Blir påkörd bakifrån av en blatteman.
Blatteman kliver ur sin bil och får fram till min kompis. Står och skriker på han som en jävla galning.
Trots att det va blattemannen som hade gjort fel.

5. Vi hade en sån där liten kurs.
DÅ va det några blatteafros som satt längst bak och gjorde stönande ljud hela tiden.
En började prata i telefon..

6. Blattekvinna i kön börjar skrika som en galning pga det är kö
Typ två personer framför henne
Hon kräver att dom ska öppna en till kassa.

7. En norrman sa till mig att butiken stänger om 2 minuter.
Han sa det med en lite otrevlig ton. Mycket obehagligt
Vi är överens!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in