Citat:
Ursprungligen postat av
Restad
Vart fan bor ni? Här gör invandrarna aldrig brott utan de jobbar och sliter. De som beter sig illa är nästan alltid svenskt WT - folk och svenska fyllon
Ja så är det ju överallt.
Det som förvånar mig är att typ 90% av dom som sitter i fängelse är utlänningar.
Och 95% av alla mål i tingsrätten så är en blatteman involverad.
Det är konstigt.. För invandrare är ju så mycket bättre än svenskar.
Och sen är dom inte rasister heller. För det kan dom ju inte va..
Jag funderar på om dom bara tar en random invandrare och kastar in i fängelset.
Bara för att dom känner för det.
I det här fallet kan man verkligen inte gå efter statistik.
Varken på väldtäkter, våldsbrott, inbrott, eller liknande.
Invandrare är överrepresenterade men det är nog bara fake news