Citat:
Ursprungligen postat av
gniknus2
Om det ALLTID (citat) är en invandrare som gör fel och tvärtemot regler och normer, varför ska jag acceptera dem? Varför är det så?
Det är iofs en överdrift att det alltid är invandrare men nog känns det så.
Det riktigt anmärkningsvärda är att vi alla vet att det finns gott svenska idioter också men det drunknar liksom i floden av blattebeteende. Det säger lite om hurdana blattarna är.