2020-02-15, 18:16
  #1
Medlem
Alla vet väl att registrerade brott över en viss nivå tydligt tydligt överrepresenteras av invandrare, men nu tänker jag mer på brott mot lokala regler etc.

Jag drar mig till minnes de tio senaste "irritationsmomenten" för mig, och inser att alla utom ett var pga en invandrare.

De tre senaste var parkering på förbudsområde som blockerar bommarna in till vår innergård. En invandrare.

Sen lämnade en bommarna öppna efter att ha hämtat möbler på innergården, trots att BRF-styrelsen precis satt upp en lapp om sånt. En invandrare.

Tredje var en som gick in med blöta uteskor på gymmet efter receptionen stängt. En invandrare.

Om det ALLTID (citat) är en invandrare som gör fel och tvärtemot regler och normer, varför ska jag acceptera dem? Varför är det så?

Sverige är världens största underlag för att gro rasism. Och kanske legitimerad sådan!
Citera
2020-02-15, 18:24
  #2
Medlem
kalkryggars avatar
Det är inte alltid en invandrare. Idag gick jag också in med blöta ytterskor på gymmet och jag är inte invandrare.
Citera
2020-02-15, 18:24
  #3
Medlem
Landet är ju i princip redan laglöst. Tänk dig då hur liten kraft alla normer har då.
Citera
2020-02-15, 18:26
  #4
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2

Om det ALLTID (citat) är en invandrare som gör fel och tvärtemot regler och normer, varför ska jag acceptera dem? Varför är det så?

Det är iofs en överdrift att det alltid är invandrare men nog känns det så.

Det riktigt anmärkningsvärda är att vi alla vet att det finns gott svenska idioter också men det drunknar liksom i floden av blattebeteende. Det säger lite om hurdana blattarna är.
Citera
2020-02-15, 18:27
  #5
Medlem
Arsenikarsles avatar
"Confirmation Bias"
Citera
2020-02-15, 18:29
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenikarsle
"Confirmation Bias"

Inte mycket isåfall! Jag är en person som verkligen lägger vikt vid objektivt tänkande och inser att det är bland det viktigaste som finns.
Citera
2020-02-15, 18:31
  #7
Medlem
InomEnSnarFramtids avatar
Funderar starkt på att börja leva på soc och bara sitta hemma vd datorn och söka jobb med ett förfärligt CV så jag fortsätter få bidrag utan jobb.

Sen sakta men säkert fortsätta se detta land förstöras.

Varför ska jag betala 40% skatt när allt bara blir värre.

Finns bara två räddningar: massåterinvandring och höj alla fängelsestraff med 10x och skicka hem alla invandrare som begår minsta lilla brott. Om dom ens tar en Cola från Ica ska de ha 1 år fängelse.

Otacksamma apor beter de sig som.

Jävla daltande med dessa skäggbarn
Citera
2020-02-15, 18:32
  #8
Medlem
Tänk dig att du kommer till ett land och får allt gratis och får göra vad du vill utan att någon säger något. Där har du svaret.
Citera
2020-02-15, 18:37
  #9
Medlem
Zaedrewss avatar
Det mest kanske inte roliga men det är ändå lite kul. Är att de få gånger numera det handlar om en svensk så märks inte minst i trådarna om brott här hur vissa kommer in och glädjer sig. Ha se där en svensk gjort skit! Ja precis som det här till ovanligheterna idag att en svensk begår skit i fucking Sverige. Det visar hur långt gånget eländet är.
Citera
2020-02-15, 18:41
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InomEnSnarFramtid
Funderar starkt på att börja leva på soc och bara sitta hemma vd datorn och söka jobb med ett förfärligt CV så jag fortsätter få bidrag utan jobb.

Sen sakta men säkert fortsätta se detta land förstöras.

Varför ska jag betala 40% skatt när allt bara blir värre.

Finns bara två räddningar: massåterinvandring och höj alla fängelsestraff med 10x och skicka hem alla invandrare som begår minsta lilla brott. Om dom ens tar en Cola från Ica ska de ha 1 år fängelse.

Otacksamma apor beter de sig som.

Jävla daltande med dessa skäggbarn
Är ju hemskt att det du säger är logiskt. Om inget drastiskt sker, flyttar jag till Dk, eller lever kvar mitt liv så rasistiskt jag bara kan komma undan med..
Citera
2020-02-15, 18:46
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Det undrar jag.

Nej vad tjänar jag på det? Jag tror de invandrare som beter sig som skit, vilket uppenbarligen kan vara många, känner sig ovälkomna och utanför pga tex dålig integration. Vilket säger ännu mer om det strama politiska läget..
Citera
2020-02-15, 18:50
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Nej vad tjänar jag på det?

Du får leva ut dina lustar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in