2020-02-15, 21:05
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Ja så är det ju överallt.
Det som förvånar mig är att typ 90% av dom som sitter i fängelse är utlänningar.
Och 95% av alla mål i tingsrätten så är en blatteman involverad.

Det är konstigt.. För invandrare är ju så mycket bättre än svenskar.
Och sen är dom inte rasister heller. För det kan dom ju inte va..

Jag funderar på om dom bara tar en random invandrare och kastar in i fängelset.
Bara för att dom känner för det.

I det här fallet kan man verkligen inte gå efter statistik.
Varken på väldtäkter, våldsbrott, inbrott, eller liknande.
Invandrare är överrepresenterade men det är nog bara fake news
Så skulle vilken vänsterbliven som helst kunna säga, och mena det..
Citera
2020-02-15, 21:09
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Lågbegåvade från dysfunktionella länder. Vad förväntar du dig?

Vett i styret
Citera
2020-02-15, 21:19
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Kanske bor du ett område där de flesta är invandrare? Kanske för att du reser kollektivt?

Bor du ett villaområde, och åker till bil jobbet och affären, samt är till Skansen en gång om året tror jag det bara blir varannan av de du retar dig på som är invandrare.

Villaområden runt Stockholm blir allt svartare och mångkulturella. Skitigare och mer dysfunktionella i takt med inflyttningen av bladingar. Det lågintensiva kriget märks mer där än någon annan stans. Skillnaden mellan då och nu är extremt tydlig och enorm. Startskotten på det högintensiva kommer börja just i villaområden och citykärnan. I de områden polis och politiker ser som problemområden saknas svenskar och problemen är interna och klanstyrda.
Citera
2020-02-15, 21:26
  #40
Medlem
Driftstopps avatar
I samtliga fall som sticker ut såsom bråk, gap och skrik, nedskräpning, gå före i kön. Ja allt som sticker ut så är samtliga invandrare.

De skiter i allt.
Citera
2020-02-15, 21:29
  #41
Medlem
Kan erkänna att jag också har gått in med blöta uteskor så det är inte bara invandrare
Citera
2020-02-15, 21:46
  #42
Medlem
Clawdices avatar
Ta en titt på SAS reklamfilm och fråga dig själv varför afghaner som tagit sig till andra sidan jorden för att våldta och langa knark skulle dra sig från att gå in på ett gym med blöta skor.
Citera
2020-02-15, 21:54
  #43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det är inte alltid en invandrare. Idag gick jag också in med blöta ytterskor på gymmet och jag är inte invandrare.
Du vandrade in, då är du en invandrare.
Citera
2020-02-15, 22:01
  #44
Medlem
Wajis avatar
Det är kultur och ingen vågar erkänna sanningen.
Citera
2020-02-15, 22:03
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Det är kultur och ingen vågar erkänna sanningen.
Vi är inte många nog varje fall!
Citera
2020-02-15, 22:04
  #46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BrandiLove
Kan erkänna att jag också har gått in med blöta uteskor så det är inte bara invandrare


Precis!
Så nu vänder vi på saken och skiter i att majoriteten av allas upplevelser har varit med invandrare.

DU min vite herre har gått in med våta skor!
Låt oss sätta dig under en lupp. Och så glömmer vi alla andra hottentotts som är i majoritet när det kommer till sådana här hemska brott.

Det är så man ska tänka:

1 miljon myrslokar äter myror
Men 2 möss äter en guacamole.
Citera
2020-02-15, 22:10
  #47
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Vårt samhälle lockar till sig de sämsta av de sämsta. Det här är människor som inte har lyckats skapa sig en framtid i sina hemländer och/eller inte ser det moraliskt förkastliga med att utnyttja andra. Slöddret kommer till Sverige medan många driftiga människor istället väljer länder där skattepengarna inte delas ut till allt och alla.

Med detta inte sagt att alla invandrare är en belastning, självklart inte.
Citera
2020-02-15, 22:12
  #48
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Vi är inte många nog varje fall!

En befokningsandel som motsvarar 40 % av männen är inte få.

Skulle tippa att det är en minoritet av männen som inte åtminstone försiktigt börjar tvivla på PK-skiten och lyssna på oss som orkat bry oss.

Ingen vill att en bekant ska vara nazist. Goes both ways. Ökad exponering tippar vågen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in