2020-02-15, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Du får leva ut dina lustar.
Men jag var en jävelunge som barn och tonåring, och lever tvärtom nu. Jag vet att det inte är roligt när alla ser på en med mörka blickar
Citera
2020-02-15, 19:02
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det är inte alltid en invandrare. Idag gick jag också in med blöta ytterskor på gymmet och jag är inte invandrare.

Vad fan har du gjort säger du???
Citera
2020-02-15, 19:05
Medlem
Sooks avatar
Det finns många svenskar som beter sig som idioter också men man lägger oftare märke till när det är invandrare. Man är rätt fördomsfull. Sen vet vi ju att invandrare är överrepresenterade så helt fel ute är man ju inte.
Citera
2020-02-15, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Det finns många svenskar som beter sig som idioter också men man lägger oftare märke till när det är invandrare. Man är rätt fördomsfull. Sen vet vi ju att invandrare är överrepresenterade så helt fel ute är man ju inte.

Ja jag skrev ju "alltid". Sen får man tänka på att de är i minoritet också, ÄNDÅ i klar majoritet när det gäller skit!
Citera
2020-02-15, 19:24
Medlem
Popetoterors avatar
Finns många svar och inget är rätt, bara för att du är invandrare så är du kriminell eller bara för att du är vit så är du inte kriminell eller bättre, det handlar om något bättre att vi alla är människor och upptar varandras ytor.
Jag är inte bättre än dig bara för att jag är vit, tror säkerligen vi kan lika mycket om vi vill.
Sant att det finns en hel del fördomar om att "svarta" områden har högre brottslighet men alla vet att alla från söder åker in och gör bryt....
Varifrån får alla sitt hat.....
Varför ska vissa hudfärger vara bättre än andra.....
Jag själv har gått i de frågorna och inte fått ett vettigt svar....
Jag skulle likaväl vara ihop men ett annat folkslag än att ställa till bråk....
Är för enkelt att ställa krav, vad vill vi människor...
Det är fel att säga att det är fega kräk som är fientliga emot vissa folkslag...
Lär känna människan bakom är mitt råd, alla är vi lika på nåt sätt...
Citera
2020-02-15, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popetoteror
Finns många svar och inget är rätt, bara för att du är invandrare så är du kriminell eller bara för att du är vit så är du inte kriminell eller bättre, det handlar om något bättre att vi alla är människor och upptar varandras ytor.
Jag är inte bättre än dig bara för att jag är vit, tror säkerligen vi kan lika mycket om vi vill.
Sant att det finns en hel del fördomar om att "svarta" områden har högre brottslighet men alla vet att alla från söder åker in och gör bryt....
Varifrån får alla sitt hat.....
Varför ska vissa hudfärger vara bättre än andra.....
Jag själv har gått i de frågorna och inte fått ett vettigt svar....
Jag skulle likaväl vara ihop men ett annat folkslag än att ställa till bråk....
Är för enkelt att ställa krav, vad vill vi människor...
Det är fel att säga att det är fega kräk som är fientliga emot vissa folkslag...
Lär känna människan bakom är mitt råd, alla är vi lika på nåt sätt...
Ok det där var mycket av ren känslodynga. Och du var först med att nämna hudfärg i denna tråd. Vi pratar om invandrare eller inte nu. Inte ljus eller mörk hy.
Citera
2020-02-15, 19:31
Medlem
henrikos avatar
Kanske bor du ett område där de flesta är invandrare? Kanske för att du reser kollektivt?

Bor du ett villaområde, och åker till bil jobbet och affären, samt är till Skansen en gång om året tror jag det bara blir varannan av de du retar dig på som är invandrare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det mest kanske inte roliga men det är ändå lite kul. Är att de få gånger numera det handlar om en svensk så märks inte minst i trådarna om brott här hur vissa kommer in och glädjer sig. Ha se där en svensk gjort skit! Ja precis som det här till ovanligheterna idag att en svensk begår skit i fucking Sverige. Det visar hur långt gånget eländet är.
2022 avgörs Sveriges framtid
Citera
Medlem
sliskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InomEnSnarFramtid
Funderar starkt på att börja leva på soc och bara sitta hemma vd datorn och söka jobb med ett förfärligt CV så jag fortsätter få bidrag utan jobb.

Sen sakta men säkert fortsätta se detta land förstöras.

Varför ska jag betala 40% skatt när allt bara blir värre.

Finns bara två räddningar: massåterinvandring och höj alla fängelsestraff med 10x och skicka hem alla invandrare som begår minsta lilla brott. Om dom ens tar en Cola från Ica ska de ha 1 år fängelse.

Otacksamma apor beter de sig som.

Jävla daltande med dessa skäggbarn

Det räcker med att införa krav på självförsörjning så kommer de alla att fly som kackerlackor
Citera
2020-02-15, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Kanske bor du ett område där de flesta är invandrare? Kanske för att du reser kollektivt?

Bor du ett villaområde, och åker till bil jobbet och affären, samt är till Skansen en gång om året tror jag det bara blir varannan av de du retar dig på som är invandrare.

Det har jag tänkt på såklart. Jag bor inte i ett invandrartätt område. Jag tränar i samma område. Och jag jobbar i ett businessområde, där det inte är invandrartätt..
Citera
2020-02-15, 19:35
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InomEnSnarFramtid
Funderar starkt på att börja leva på soc och bara sitta hemma vd datorn och söka jobb med ett förfärligt CV så jag fortsätter få bidrag utan jobb.

Sen sakta men säkert fortsätta se detta land förstöras.

Varför ska jag betala 40% skatt när allt bara blir värre.

Finns bara två räddningar: massåterinvandring och höj alla fängelsestraff med 10x och skicka hem alla invandrare som begår minsta lilla brott. Om dom ens tar en Cola från Ica ska de ha 1 år fängelse.

Otacksamma apor beter de sig som.

Jävla daltande med dessa skäggbarn

3 lösningar, flytta.

Det här landet skall varken stödjas ekonomiskt av svenskar eller inneha svensk kompetens.
Emigrera till Östeuropa där är man inte bara trygg, men också välkommen som vit och skötsam.

Här kan sossepisset sitta med gapande munnar.
Citera
2020-02-15, 20:02
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Vad fan har du gjort säger du???

Typ det som 90% av alla på gymmet gör. Jag börjar alltid med en löprunda innan gymmet och du inbillar dig väl inte att jag skall springa med en påse skor i handen i 8 km?

På mitt gym är det ca 90% vita svenskar och alla gör vi det som Ts menar att invandrare gör. Som någon annan i tråden skrev, confirmation bias är nog vad Ts upplever i sina exempel tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in