• 1
  • 2
2006-03-24, 15:51
Medlem
P.Gs avatar
Har ftt i uppgift att beska dem, men nr jag slr en signal till det telefonnummer jag har mts jag av en telefonsvarare som berttar om vilka frsamlingar som sammantrder nr. Kan jag som inte r medlem i ngon frsamling g p ett av dessa mten?
Citera
2006-03-24, 15:52
Medlem
Evaristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Har ftt i uppgift att beska dem, men nr jag slr en signal till det telefonnummer jag har mts jag av en telefonsvarare som berttar om vilka frsamlingar som sammantrder nr. Kan jag som inte r medlem i ngon frsamling g p ett av dessa mten?
Skicka ett brev att du grna vill ha hembesk. De kommer som ett skott!
Citera
2006-03-24, 16:34
Medlem
P.Gs avatar
Ja deras hembesk har man ju olyckligtvis rkat ut fr, men nu r det s att jag mste beska dem :/
Citera
2006-03-24, 16:36
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ja deras hembesk har man ju olyckligtvis rkat ut fr, men nu r det s att jag mste beska dem :/

Inte fr att jag har med det att gra, men varfr mste du dit?

Mtaravlsning eller brandbomber?
Citera
2006-03-24, 17:17
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Inte fr att jag har med det att gra, men varfr mste du dit?

Mtaravlsning eller brandbomber?
Uppgift i Religion A.
Citera
2006-03-24, 17:49
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Kan jag som inte r medlem i ngon frsamling g p ett av dessa mten?

Ja. Det ska inte vara ngra problem, du kanske inte behver ha p dig ngon obskyr t-shirt eller liknande ifall du bara vill iakta och vara i bakgrunden. S vitt jag kommer ihg s var kldseln ganska strikt rakt ver, med kostym och grejer.
Citera
2006-03-25, 00:46
Bannlyst
Jag tycker inte att du skall beska dessa vittnen och smuttsa ner deras lokaler med din hedningafilth.
Har du masturberat framfr datorn?
D r du demonbesatt.
Sk kontakt med herrans vittnen utanfr skolarbetessfren s att de kan rena dig.
Citera
2006-03-25, 00:57
Medlem
Du kan behva frbereda dig rent mentalt. G p zoo, eller ngot.
Citera
2006-03-25, 13:30
Medlem
Ngra r sedan var jag 4 gnger p JV riketssalar. Jag var gst, foljde dit med en JV familj som jag knde p den tiden. Var nyfiken och ville vara med ngra gnger. Ta kontakt med ngon JV, skert fr du vara med. Jag tror inte det blir ngra problem med det. Annars kan du ju bara g in i ngon riketssal. Men kl p dig bra och stdat, s du inte skiljer dig frn mngden.
Citera
2006-03-25, 13:34
Bannlyst
Ta reda p namn och adress till ngon medlem i frsamlingen och bege dig till adressen.
Jag har hrt att dom uppskattar hembesk.
Citera
2006-03-25, 15:37
Medlem
Elitmalajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ayan
Men kl p dig bra och stdat, s du inte skiljer dig frn mngden.
Rkna med att alla JV-medlemmarna med en gng noterar att du r ny dr. Du kommer inte att kunna smlta in utan att de andra ser att du inte r en av de vanliga som besker salen. De lr dock vara vlkomnande!
Citera
2006-03-25, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elitmalaj
Rkna med att alla JV-medlemmarna med en gng noterar att du r ny dr. Du kommer inte att kunna smlta in utan att de andra ser att du inte r en av de vanliga som besker salen. De lr dock vara vlkomnande!

Kan vara s. Men det borde inte spela ngon roll. Jag skulle tro att dom lter en nykomling vara i fred, eller vlkommar en. Jag antar att det krvs lite mod av den som skall gra ett besk p JVs riketssal, g dit ensam utan sllskap.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in