• 1
  • 2
2006-03-25, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ayan
Kan vara s. Men det borde inte spela ngon roll. Jag skulle tro att dom lter en nykomling vara i fred, eller vlkommar en. Jag antar att det krvs lite mod av den som skall gra ett besk p JVs riketssal, g dit ensam utan sllskap.

Den som kommer utifrn kommer dom nstan garanterat att ta kontakt med. Vrva nya medlemmar bangar dom aldrig p. Alla som gr dit knner redan varandra, s det r svrt att smlta in ven om man klr upp sig.

Edit: missade Elitmalajs inlgg
Citera
2006-03-25, 17:08
Medlem
cipramils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Har ftt i uppgift att beska dem, men nr jag slr en signal till det telefonnummer jag har mts jag av en telefonsvarare som berttar om vilka frsamlingar som sammantrder nr. Kan jag som inte r medlem i ngon frsamling g p ett av dessa mten?
Det kan du gra. I princip r det bara knalla in och stta sig p ledig plats.
Om du ftt tiderna fr deras mten p telefonsvararen s underlttar det en hel del.

Vill du bara g dit fr att som skdare se hur deras mten gr till s kan du i princip knalla in strax efter att ett mte startat och stta dig lngst bak, och sedan g innan det r slut. D behver du inte prata med ngon dr.

Om du vill f ut lite mer och f chansen att stlla frgor till dem s r det bst att ringa ca 10 minuter fre programstart. Eftersom deras mteslokaler oftast str tomma nr det inte pgr ngot mte s svarar de p telefon om du ringer i samband med ett mte.
De r ganska vana vid att prata med religionsstuderande gymnasie-elever, s antagligen s kan du avtala med ngon av de ansvariga att f en intervju med dem efter ett avslutat mte.
Antingen s gr du ensam eller s tar du med dig ngon/ngra klasspolare s kan ni ta intervjun tillsammans.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in