Citat:
Ursprungligen postat av
BrandiLove
Osäker människa helt klart men tror faktiskt på det att han inte är nynazist
Han har ju själv zigenar bakgrund och jag gissar att tv har med honom just därför han drar tittare pga att han är så motsägelsefull
Hoppas att han vinner för övrigt
Å fan, är han zigenare nu också? Vad är han inte i så fall, enligt folk i tråden, arab/finne/zigenare m.m, trots ett svenskklingande efternamn. Att vara zigenare och nazist är väl motsägelsefullt om något, om han nu är det. Eftersom romer gasades i parti och minut i nazityskland, det strök väl med väl uppemot en halv miljon zigenare under 30- 40-talet.
Är han rom och (f.d) nasse delar han dock den udda kombon med minst en annan person i Sverige, vilket är nästan ännu sjukare. Kim Fredriksson, mångsysslare med kopplingar till researchgruppen. Som jag för övrigt har startat en tråd om:
(FB) Kim Fredriksson vänsteraktivistisk profil
Sami måste väl för övrigt nästan ha gjort en gastric bypass operation om man ser till viktminskningen i nya bilder och bilder från då han medverkade i dokumentären om raggare. Ser ju ut att ha tappat minst 70 kg.
När får vi se den första judiska nazisten?
Fan vilken intressant tråd och person att diskutera, tycker jag utan att ens ha sett en sekund av programmet han medverkar i. Skäms över att jag var så tveksam i början. Klart att det här stjärnskottet ska ha en egen tråd.
https://www.instagram.com/samijacobsson/?hl=sv Hittade ett instagramkonto. Hans klädstil är ju ett rop på hjälp känns det som. Folk som inte bryr sig ett skit om hur de ser ut på riktigt klär sig som Anders eklund (Engla-mannen). Han har en utstuderat konstig och samtidigt jävligt fåfäng och uppmärksamhetssökande klädstil, typ som en fjortonårig alttjej som lider av självskadebeteende.