2020-02-12, 20:31
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
#jagärhär är inkopplade så det är inga spontana reaktioner.

Nejnejnej, det är ju nu, med AB-ledare och Dennert et al., som de spontana uttrycken från folkdjupet låter sig höras! De lyhörda uttolkarna av gemene mans tankar, den lilla människans självuppoffrande företrädare. Hittills har det ju annars bara varit organiserat kampanjande från trollfabriker i S:t Petersburg.
Citera
2020-02-12, 20:33
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azonto
I den nya videon som SAS har lagt upp på facebook så verkar PK sekten ha organiserat sig för att hylla innehållet...

Det var väntat. Först släpper man denna extremt rasistiska hatreklam, vilket möts av fullt förståeliga reaktioner med avsky, varpå man sedan snabbt backar, kör sin damage control, för att i nästa skede skrika om "ryska troll" och näthat. Då kliver kultureliten, den vidrigaste sortens judar och judelakejer fram för att stötta folkmordsreklamen. Allt var så förutsägbart 5 minuter efter att klippet laddats upp.

Citat:
Ursprungligen postat av Iamerror
>>13648522
SAS största ägare:
1.Svenska staten
2.Danska staten
3.Judiska Wallenberg.

Till saken hör att både danska och svenska staten är judiskt kontrollerade till 110%
Citera
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Oj. Så nu helt plötsligt gillar vänstern flygbolag, som förstör miljön, och kapitalister?

Det är en märklig identitet de drar på sig, anledningen är att de tror att blodsnazister har öppnat en ny front i deras påstådda krig, där de snabbt måste trycka tillbaka linjen . Egentligen sitter här massa svenssons som faktiskt är vanliga människor och reagerar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paritet
Jag var ganska säker på att du inte skulle förstå, ingen idé att förklara nåt till någon som inget begriper

Ingen idé att förklara något om man inte kan förklara och knappt vet vad man själv heter, menar du. Det är därför du bara skriver oneliners och skit i tråden och inte bidrar med något av värde.
Citera
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Vi har även byggt våra skandinaviska länder nästan helt utan negrer. Det är ett korrekt konstaterande också. Anser du det vara lämpligt och klokt av ett stort bolag att göra en sån reklamfilm?
Negrer har aldrig byggt något i Sverige eller övriga Norden, någonsin. De har däremot lyckats förstöra en hel del, ofattbart mycket på bara 20-30 år.
Citera
2020-02-12, 20:34
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erty0192
Nästan helt utan negrer? Hur menar du, var i historien har skandinavien byggts eller influerats av negrer?

Våldtäktskulturen är bland annat från negrer men även andra.
Citera
2020-02-12, 20:35
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Negrer har aldrig byggt något i Sverige eller övriga Norden, någonsin. De har däremot lyckats förstöra en hel del, ofattbart mycket på bara 20-30 år.

Negativa influenser är också influenser.
Citera
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Fast släkten Wallenberg är inte judisk, om nu inte Raoul blev någon slags "hedersjude" för sina insatser i Ungern eller om man räknar Marcus Wallenbergs andra fru, men det känns lite långsökt.

Förvisso lite OT i en tråd som denna där inget ändå existerar.
Wallenbergs är crypto-judar.

Citat:
Ursprungligen postat av S0urce
Journalister...känner de inte till att Sverige var först i världen 1766 med grundlagsfäst pressfrihet ??
Journalister som faktiskt är journalister finns inte i väst idag, det är judiska agenter eller goyims som har en enda uppgift; att driva på folkmordet på vita.
Citera
Medlem
CaligulasTeachers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
#jagärhär är inkopplade så det är inga spontana reaktioner. I #jagärhär ser vi de nyttiga idioterna, de som tror att de gör gott..

Och det skrivs det inga spaltmeter om, regelrätta intressegrupper med en tydlig agenda som agerar gemensamt och koordinerar attacker för att skapa opinion och förmedla en osann problembeskrivning.
Det är tydligen inget problem, men att börja yra om ryska attacker och konspirationsteorier är helt normalt.
Citera
2020-02-12, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorzes
Hahaha ja det kändes verkligen absurt. Men jag för medge att reklamen blev helt plötsligt bra

45 sekunders klippet de nu har släppt istället

https://youtu.be/Ijhh5J48X9k
Tycker inte som du
En riktig dålig kalkonrulle blev det då. Har sas något att säga så borde de säga det klart och tydligt. Det gjorde de i orginalet -och det de sa var ett hån mot vår kultur- men det har de nu alltså i desperation gjort om till detta intetsägande inslag.
Citera
2020-02-12, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Exakt du har rätt, ska jag bryta ner det till mindre beståndsdelar. Sakligt har SAS rätt, influenser utifrån. Men när de presenterar att det kommer utifrån gör de det på ett sånt sätt att man känner att har vi inte gjort något bra själva? Fick känslan av att man var nedlåten till liksom våra egna bedrifter samt att vi ska ha någon tacksamhetsskuld och inte varför vi gör världen till en bättre plats? Kanske sulle man vänt på hela, vi måste ta oss ut i världen för att hämta inspiration som gör oss som svenskar och Sverige till ett bättre folk och plats att vara på?

Jag gjorde absolut inte den reflektionen när jag såg filmen. Jag såg den som en reklamfilm för flyg och resor bara. Allt vi har, har vi resor i världen att tacka för. Klart de tar i förskönar och brer på lite, sån är ju reklam till sin natur.
Jag begriper ju att det inte är så att resor och flyg lagt grunden till all kultur i Skandinavien, förstår bara inte hur den kan vara så provocerande, men uppenbart verkar en del tagit illa upp och det var nog inget de eftersträvade.
Citera
2020-02-12, 20:39
Medlem
ChiefenKings avatar
Jag tycker hela den här anti-SD, multikulti, självhatet som genomsyrar majoritet av den nutida debatten är snudd på psykiskt störd. De som driver på detta, har ni efter 5 år inte förstått att den inte funkar utan tvärtom är kontraproduktiv? När ska sanningen och folkets egentliga mening få lyftas fram? När ska folk få tycka vad de vill? Inte förrän Sverige vänder blad och lyfter på locket kommer samtalstonen bli normal igen. Innan ni ger er på mig så har ja inte röstat SD men förstår varför de växer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in