2020-03-23, 12:18
  #91921
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Censur. Amilia attackerar dom andra deltagarna som rör hennes godis.

Haha vilka roliga bilder du gav mig i huvudet där 🤪
2020-03-23, 12:18
  #91922
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Nä fy och tvi!
Har inte blivit provocerad av Amilia, fram tills NU! Tycker det är ganska roande att hon har 0 självinsikt osv. Men detta var fan det fräckaste! Hon blev glad när hon trodde att allt var till henne, men när hon inser att det är till alla och att V och J fått en hälsning så tjurar hon ihop totalt. Säger inte ens tack till personen som bjuder på godiset som hon ligger och smaskar i sig?!

Nu får hon fan rycka upp sig, det är inte det minsta synd om henne. OCH SLUTA BLANDA IN ANDRA I DITT JÄVLA SJÄLVÖMKANDE!!!

Haha jag tänkte också på det. Först blev hon jätteglad eftersom hon trodde det var bara till henne. Men när hon inser att det är till ALLA och hon måste dela innehållet i baljan med andra och att det inte handlade om att nån tyckte synd om henne då var det inte kul längre
2020-03-23, 12:18
  #91923
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Kan bli svår att hitta en ledig läkare idag som tittar på en enkel stukning.
Det får nog bli att gå till veterinären.

Nja. Amilia vill kanske passa på och se online hur hon ligger till.
Till Veterinären med språng. Hoppas dom har en stor vattentank för späckhuggare.
2020-03-23, 12:19
  #91924
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Censur. Amilia attackerar dom andra deltagarna som rör hennes godis.
MITT, bara mitt!!!! Håll tassarna borta jag behöver energi! Skålen är min bara min!
2020-03-23, 12:19
  #91925
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Haha, vilket jävla fiasko det kan komma att bli för BB...

Kim och Isabel blev utkastade pga jude-snacket
Patzy lämnade pga sjukdom
Sami och Glas (och eventuellt Julia) funderar på att hoppa av
Amilia sabbade foten och kommer eventuellt få dra
2020-03-23, 12:20
  #91926
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, det är riktigt sjukt. Håller helt med. Man vill INTE vara en börda. Men hon verkar bara se det som en självklarhet när hon vant tar för sig av hämtade föremål eller färdiglagad mat. Disken försvinner av sig själv också.
Det absolut sjukaste är ju att hon varit såhär sedan DAG ETT. Inte så att hon blivit bekväm i huset av att andra gör allt, utan hon har ju verkligen inte lyft ett enda finger eller varit det minsta tacksam sedan de klev in i det där huset. Hur klarar hon sig ens på hemmaplan? Har hon boendestöd? Personlig assistent? Förmyndare? Hemtjänst? God man? SLAV?
2020-03-23, 12:21
  #91927
Medlem
lillaflippens avatar
Kan inte vara kul att ha Corona och behöva vård nu. Med tanke på hur allvarligt skadad Amilia är så måste ju hon ha intensivvård. Och hon lär väl ta upp några platser.
2020-03-23, 12:22
  #91928
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Haha jag tänkte också på det. Först blev hon jätteglad eftersom hon trodde det var bara till henne. Men när hon inser att det är till ALLA och hon måste dela innehållet i baljan med andra och att det inte handlade om att nån tyckte synd om henne då var det inte kul längre

Precis. När Mergim sa att V och J fick en hälsning så svarar hon ” va?!” med en avundsjuk ton. Hur fan vore det med typ ”Vad roligt!”. Nä usch! Nu kommer jag också börja störa mig på allt hon gör säkert..
2020-03-23, 12:23
  #91929
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det absolut sjukaste är ju att hon varit såhär sedan DAG ETT. Inte så att hon blivit bekväm i huset av att andra gör allt, utan hon har ju verkligen inte lyft ett enda finger eller varit det minsta tacksam sedan de klev in i det där huset. Hur klarar hon sig ens på hemmaplan? Har hon boendestöd? Personlig assistent? Förmyndare? Hemtjänst? God man? SLAV?
Om jag får gissa beställer hon hem all mat + äter regelbundet hos mamma och pappa. Övrig kost består av choklad och annat gott. Coca Cola var hon även duktig på, har vi fått veta. Hon kan sin dryck. Lite sprit på det så har vi hela tallriksmodellen för Stapelfeldt.

Tror garanterat att hennes föräldrar gör ALLT åt henne.

Vart tog hon vägen nu, förresten?
2020-03-23, 12:23
  #91930
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
MITT, bara mitt!!!! Håll tassarna borta jag behöver energi! Skålen är min bara min!

Haha hade varit kul om hon hade försökt gömma godiset från resten.
2020-03-23, 12:24
  #91931
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Precis. När Mergim sa att V och J fick en hälsning så svarar hon ” va?!” med en avundsjuk ton. Hur fan vore det med typ ”Vad roligt!”. Nä usch! Nu kommer jag också börja störa mig på allt hon gör säkert..
Välkommen till klubben

För mig är det heeelt obegripligt hur folk kan ha henne som favorit.
2020-03-23, 12:24
  #91932
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Precis. När Mergim sa att V och J fick en hälsning så svarar hon ” va?!” med en avundsjuk ton. Hur fan vore det med typ ”Vad roligt!”. Nä usch! Nu kommer jag också börja störa mig på allt hon gör säkert..
Hon är en fruktansvärd människa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in