2020-03-22, 21:53
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Oavsett hur BB räknar när tävlingsveckorna börjar och slutar så hänger Mergim löst i morgon måndag, tillsammans med Glasman och Julia. Alla som hänger löst under veckofinalen kan räddas av makten, BB har inte antytt något annat.

Två gula kort är alltid utvisning. Han har ju sig själv att skylla.
2020-03-22, 21:55
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
*En Facebook användare* ''Big Brother snälla svara: kan mergim räddas av makten på måndag?''

*Big Brother Sverige* ''Ja, på måndag kommer han kunna räddas.''

Det finns flera människor som har frågat på både Facebook och Instagram med tydliga frågor och BB har gett tydliga svar. Jag vet att vissa avgudar Rainbow här inne men detta blir bara löjligt.

Vissa gör du bäst i att bara ignorera. Det är helt jävla hopplöst.

"mEn dE MeNAr aTT Han kaN rÄDdaS av tiTTaRnA"
2020-03-22, 21:55
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag har följt Instagram svaret är: "Mergim kan räddas". Att han har suttit löst en gång och sedan löst igen när han vägrade tävla så blir man autonominerad. Så funkar det. Du,får ett gult kort en gång. Nästa gula kort innebär ett rött kort och du är utvisad. Vad är det för konstigt med det?
Gult kort, rött kort? BB är ingen fotbollsmatch, med fotbollsregler. Du hittar ju bara på!

Det har varit lite kul hittills, men nu är jag övertygad om att du trollar. Lite besviken på mig själv att jag inte fattade det tidigare.
2020-03-22, 21:56
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
BB är inte en fotbollsmatch. Nu släpper vi det, i morgon får vi svaret.
2020-03-22, 21:57
Medlem
Citat:
Precis, man kan antingen sitta löst eller hänga säkert, vara nominerad eller immun. Mergim hänger löst, och eftersom han vägrade en tävling i veckan fick han inte chansen att tävla om immuniteter resten av veckan, dvs han hänger löst på måndag.

Makten kan rädda en som hänger löst. Mergim hänger löst. Makten kan rädda Mergim.

Autonominering, vad nu det ska betyda, är inte ett begrepp som används av BB i år.

Citat:
*En Facebook användare* ''Big Brother snälla svara: kan mergim räddas av makten på måndag?''

Det finns flera människor som har frågat på både Facebook och Instagram med tydliga frågor och BB har gett tydliga svar. Jag vet att vissa avgudar Rainbow här inne men detta blir bara löjligt.
Japp, finns några troll i tråden som försöker tro att dom är smarta, men mergim kan räddas imorgon av victoria dock så åker ingen
2020-03-22, 21:58
Medlem
Skadat godss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bb-konto-only
https://gyazo.com/fe86c6759e7e30137f759a3d571e9ffc
Underbart vackert!
2020-03-22, 21:58
Medlem
askungens avatar
Citat:

Just detta har jag också läst och vilar tryggt i att Victoria kommer rädda Mergim.
Därför röstade jag Nej, en ska lämna
2020-03-22, 21:59
Medlem
xrlpyts avatar
Tänk om Lennie får sådan panik av Vickys spökprank att han springer rätt ut genom en nödutgång Då får spelbolagen fippla om oddsen förjävla kvickt!
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Nej, två gula kort behöver inte betyda utvisning. Bara en rättelse
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Gult kort, rött kort? BB är ingen fotbollsmatch, med fotbollsregler. Du hittar ju bara på!

Det har varit lite kul hittills, men nu är jag övertygad om att du trollar. Lite besviken på mig själv att jag inte fattade det tidigare.

Överträdelser ett flertal gånger utmynnar i straff. Man kan inte åka räkmacka för att någon annan tycker annorlunda. Sluta jiddra om trollen, du vet vad som gäller likaså Mergim
Medlem
likebananass avatar
Citat:
BB är inte en fotbollsmatch. Nu släpper vi det, i morgon får vi svaret.
Jag känner likadant. Peace my friend.
2020-03-22, 22:00
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Jag förstår att det kan bli märkligt när man inte kan reglerna.

Men ditt jävla superpucko. Vad tror du Vickans makt kommer bli? Det är alltid en makttävling och den vann Vickan. Det personen brukar få rädda kvar en person.
Vem fan är det som inte kan reglerna.
Vem tror du Vickan räddar kvar? Glasman eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in