2020-03-23, 12:10
Medlem
Lord2Moynes avatar
Alltså man blir mörkrädd och spyfärdig på samma gång när man går in på Moderaterna Sundbybergs facebooksida och läser kommentarerna till " Välkommen vår nya politiska sektreterare " , alltså Amilia Stapenfeldt, glada hejarop som " Nu ökar medmänskligheten " och " Sveriges nya statsminister inom 10 år " . Undrar om sumpans moderater tycker att hon gör bra reklam för partiet nu även om inlägget är från 2018?
2020-03-23, 12:11
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag tror Antonia fick så mycket hat för att hon var offentlig sedan innan. Folk hade liksom förväntningar på henne som hon inte kunde leva upp till, och då kände de att de ville berätta det för henne. Tror inte alls det blir samma "tryck" på någon som inte har sådana förväntningar på sig sedan innan. Är ju kanske heller inte samma sak att skriva "Gå och dö hora" på en bild med två kommentarer, som på Amilias Instagram, än en med 200 kommentarer som på Antonias. Tror inte folk orkar bemöda sig skicka DMs heller.

Jag HOPPAS dock att folk skriver till henne så att hon kanske kan få någon slags uppfattning om hur hon betett sig och hur det framstått.

Ser nu att vi skrivit typ exakt samma sak
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hahahaha Blåvalen har sorg. Ligger och bölar i sängen över att Lennie inte kramar henne 😂

På riktigt?
Var det därför hon grät?
Jag tittar inte just nu och har inte vart inne på en stund och gick förbi tvn och såg henne lipa.
Är det på riktigt?
Han är ju hennes betjänt 😲
Medlem
Hoppas att Amilia får ett päron, nu när hon ska till bikten.
2020-03-23, 12:12
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Kul att hon behöver stöd av Mergim, Lennie och kryckor nu, men nattmackorna sprang hon till. Jävla hycklare. Ska hon till sjukan nu? Då får hon garanterat Corona!
2020-03-23, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Varför grinar amilia?

Lyckotårar för godishinken.
2020-03-23, 12:13
Medlem
Mergim: -Jag blev runkad.

Ja ja vi tror dig. Vad hette han?

Jag antar du blivit röntgad. Också.
2020-03-23, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Ser nu att vi skrivit typ exakt samma sak
Haha great minds think alike!

Jag hoppas verkligen att hon på något sätt får ta del av den (sakliga) kritik hon fått och får. Har svårt att tro att hon på något sätt kommer ta åt sig eller förstå den, dock. Men det är ju en annan femma.
2020-03-23, 12:15
Medlem
Jebbejabos avatar
Nä fy och tvi!
Har inte blivit provocerad av Amilia, fram tills NU! Tycker det är ganska roande att hon har 0 självinsikt osv. Men detta var fan det fräckaste! Hon blev glad när hon trodde att allt var till henne, men när hon inser att det är till alla och att V och J fått en hälsning så tjurar hon ihop totalt. Säger inte ens tack till personen som bjuder på godiset som hon ligger och smaskar i sig?!

Nu får hon fan rycka upp sig, det är inte det minsta synd om henne. OCH SLUTA BLANDA IN ANDRA I DITT JÄVLA SJÄLVÖMKANDE!!!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Är det sant? Alltså fyfaan. Det känns ju verkligen som att tacka för sig BÖR sitta i ryggmärgen på en 25-åring. En annan hade ju sagt åt folk att inte hämta saker åt en osv om man var där inne och blev skadad. För vem fan vill känna sig som en börda för andra människor? Inte jag i alla fall, men Amilia verkar ju snarare livnära sig på det.
Ja, det är riktigt sjukt. Håller helt med. Man vill INTE vara en börda. Men hon verkar bara se det som en självklarhet när hon vant tar för sig av hämtade föremål eller färdiglagad mat. Disken försvinner av sig själv också.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
På riktigt?
Var det därför hon grät?
Jag tittar inte just nu och har inte vart inne på en stund och gick förbi tvn och såg henne lipa.
Är det på riktigt?
Han är ju hennes betjänt 😲
Haha JA just då var det därför hon grät. Sen har hon hunnit med att böla ett antal ggr till sedan dess dock, bland annat över godisskålar och liknande men det såg du nog.
2020-03-23, 12:16
Bannlyst
Censur. Amilia attackerar dom andra deltagarna som rör hennes godis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in