Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Det absolut sjukaste är ju att hon varit såhär sedan DAG ETT. Inte så att hon blivit bekväm i huset av att andra gör allt, utan hon har ju verkligen inte lyft ett enda finger eller varit det minsta tacksam sedan de klev in i det där huset. Hur klarar hon sig ens på hemmaplan? Har hon boendestöd? Personlig assistent? Förmyndare? Hemtjänst? God man? SLAV?
Om jag får gissa beställer hon hem all mat + äter regelbundet hos mamma och pappa. Övrig kost består av choklad och annat gott. Coca Cola var hon även duktig på, har vi fått veta. Hon kan sin dryck. Lite sprit på det så har vi hela tallriksmodellen för Stapelfeldt.
Tror garanterat att hennes föräldrar gör ALLT åt henne.
Vart tog hon vägen nu, förresten?