2020-03-21, 00:42
Medlem
Blaisens avatar
Stackars Lennie, han tror på riktigt att strategisnacket upphört, att de nu bara hänger och umgås.. Hahahahah Det här är plågsamt för Amilia.
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jaa, jag gillar verkligen Sami, men fan vad Lennie stigit senaste tiden alltså. Och det är inte bara för att jag har en ohälsosam crush på honom hahah.

Rent objektivt är han ju helt jävla fantastisk, och det är vääääldigt många som sett det och han är sjukt populär ute i stugorna. Tror faktiskt han kan ha en chans på vinst. Det trodde jag inte innan förra veckan.

Syns också i BB gruppen supporter eller vad det heter. Folk vill gärna trasha på Lennie i denna tråd o de som röstar på honom gör det för att han är snygg etc, men de har glömt bort hur mycket det klagades av ALLA (FB, facebook, discord, instagram) hur TRÅKIG han har varit tidigare. Men det har visat sig att han enbart har sakta men säkert kommit ur sin skal och börjat umgås med de flesta i huset. Han sätter Mergim o Amilia på plats (välförtjänt alla gånger).

Lennie ska inte straffas för att han umgås med ragatan Amilia, jag är glad att det bevisades när han vann över Lisa1
Medlem
avixs avatar
Om Lennie inte hade hållit på att rädda Amilia och Mergim så hade han gärna fått vara kvar länge för mig. Han är ärlig och vettig och fungerar ändå bra i gruppen.
2020-03-21, 00:43
Medlem
Amilia när hon gör sig till med sitt fula läpp-putande seriösa tryne hahhhahaha så patetisk
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Tror folk fått fel bild av Lennie i Big brother huset efter hans lilla natt med Amilia.

Kollar man upp Lennies ex på instagram är hon rätt söt, i Jasmines liga utseendemässigt.

Folk tror nog han är ett lätt offer därför Amilia störtdyker på honom och ska våldta stackarn men han har nog jävligt mycket högre krav på brudar än folk fattar.

Killen kan uppenbarligen haffa skapliga brudar.

Vad heter exet på instagram?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Min förhoppning är det men då måste ju Sami och Julia mena det också, så de inte utnyttjar Jassa pga hennes popularitet.
Alltså jag tycker ändå synd om Alex. Det är ju viccan som var den som fuckade upp.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Rent spontant känns inte "Mot Sherwoodskogen!" som något Lennie skulle basunera ut innan han dök ner på Amilia. Men det hade varit förbannat roligt.

https://www.youtube.com/watch?v=3Y41-cimM3s

Haha bravo
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Vad heter exet på instagram?

Kan länka en bild i tråden, sec.
2020-03-21, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Kan länka en bild i tråden, sec.

Väntar ivrigt
2020-03-21, 00:46
Medlem
Jag vill minnas att Amilia fortfarande fick någon form av medicin i början av vistelsen? Verkar som att hon slutat med det nu, i så fall.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Syns också i BB gruppen supporter eller vad det heter. Folk vill gärna trasha på Lennie i denna tråd o de som röstar på honom gör det för att han är snygg etc, men de har glömt bort hur mycket det klagades av ALLA (FB, facebook, discord, instagram) hur TRÅKIG han har varit tidigare. Men det har visat sig att han enbart har sakta men säkert kommit ur sin skal och börjat umgås med de flesta i huset. Han sätter Mergim o Amilia på plats (välförtjänt alla gånger).

Lennie ska inte straffas för att han umgås med ragatan Amilia, jag är glad att det bevisades när han vann över Lisa1
Jaa, exakt. Var inne i något "vem vill du ska vinna"-inlägg i den gruppen idag, och det var sjukt många som sa Lennie. Det är absolut inte så simpelt som att "han är snygg". Jag har också tyckt han varit snygg sedan dag ett, men ej att förglömma att jag sa "Hade inte blivit ledsen om han åkte" när han satt mot Lisa liksom. NU hade jag däremot blivit ledsen om han åkte hahah.

Tycker verkligen inte heller det, och tror väldigt många utanför den här tråden kan se honom för den han är, utan att påverkas av hans relation till Amilia.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Såg du kunskapstävlingen så vet du att hon inte är med i mensa, men vi hejar och hyllar henne ändå.
Hon är helt fantastico!

Baserat på en sådan kunskapstävling så kan du inte stryka någon från mensa. Mensa handlar om logiskt tänkande, mönster och sammanhang.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in