2020-03-21, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
För att Lennie sade att han helst vill ligga med Vickan i huset?

Inte enligt Amilia, det var morgonkramen som fattades!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Finns ingen chans, om glasman åker ut då är det verkligen stor chans att dom går hela vägen till final om dom backar varandra , varje tävling kommer Martin vinna varje grupp omröstning kommer Alex vinna och varje tittar immunitet kommer jassa vinna
Fast viccan blev ju arg på Alex nu och dom bråkar. Jas säger att hon stör sig på Viccan. Märker ju av sprickor där?
Medlem
Mikeyjamess avatar
Kan vi ägna en minut åt att hylla Julias intelligens! Vi har aldrig nånsin sett någon spela spelet som hon kan göra. Och då är hon bara på 70% av sin kapacitet då hon tvivlar på sig själv.

Jag tror fanimig att hon är med i MENSA!

Na zdorovje!
Medlem
Centipedes avatar
Hur kan Jasmine jobba som lärarvikarie när hon inte ens kan multiplikationstabellen?
2020-03-21, 00:37
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Nu säger Amilia till Lennie att han är taktisk.
Lennie: Jag förstår inte varför du säger så?

Lennie: - Jag blir ledsen över att du ens tänker tanken jag är så.
Amilia: - ????? men........
2020-03-21, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Kan vi ägna en minut åt att hylla Julias intelligens! Vi har aldrig nånsin sett någon spela spelet som hon kan göra. Och då är hon bara på 70% av sin kapacitet då hon tvivlar på sig själv.

Na zdorovje!

Såg du kunskapstävlingen så vet du att hon inte är med i mensa, men vi hejar och hyllar henne ändå.
Hon är helt fantastico!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames

Na zdorovje!
Tror du att Jas går tbx till rainbow ifall Glasman åker ut?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Ja, jag hade verkligen inte haft något emot att Lennie vinner BB

Speciellt efter att han grät efter Julias brev + att hans söta, UNDERBARA föräldrar berättade att hunden är gravid. Sen att han blir sååå glad över tävlingar. Kan tänka mig hur jävla uttråkad men samtidigt tålmodig han är med Amilia o Mergim

Han förtjänar en 30 minuters ovation av alla som kollar på BB
Jaa, jag gillar verkligen Sami, men fan vad Lennie stigit senaste tiden alltså. Och det är inte bara för att jag har en ohälsosam crush på honom hahah.

Rent objektivt är han ju helt jävla fantastisk, och det är vääääldigt många som sett det och han är sjukt populär ute i stugorna. Tror faktiskt han kan ha en chans på vinst. Det trodde jag inte innan förra veckan.
2020-03-21, 00:39
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Såg du kunskapstävlingen så vet du att hon inte är med i mensa, men vi hejar och hyllar henne ändå.
Hon är helt fantastico!

Där struntade hon i frågorna helt och hållet. Tror hon ville ha stötarna
Medlem
xrlpyts avatar
Älskar Lennie, han är min nummer ett. <3 Det skulle krävas att han typ stryper en kattunge i livesändning för att det ska ändras.
Medlem
Tror folk fått fel bild av Lennie i Big brother huset efter hans lilla natt med Amilia.

Kollar man upp Lennies ex på instagram är hon rätt söt, i Jasmines liga utseendemässigt.

Folk tror nog han är ett lätt offer därför Amilia störtdyker på honom och ska våldta stackarn men han har nog jävligt mycket högre krav på brudar än folk fattar.

Killen kan uppenbarligen haffa skapliga brudar.
2020-03-21, 00:40
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Kom igen nu valen, säg som det är till pappa Glenny!
Du vill ha honom men han vill inte ha dig och detta vet du innerst inne om.

Du är en sån person som älskar att ta bort plåstret långsamt istället för att slita bort det på en sekund och så är smärtan över snabbare.

Precis och hon sätter tillbaka plåstret gång på gång på gång för att riva av det igen. Hon tog av sig trosorna och slängde på golvet och hoppades väl på gos med Lennie och sen började det tvetydiga samtalet där Lennie pratar om varför hon säger att han är taktisk när hon egentligen vill veta varför han inte ligger och klämmer på henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in