2020-03-21, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jaa, jag gillar verkligen Sami, men fan vad Lennie stigit senaste tiden alltså. Och det är inte bara för att jag har en ohälsosam crush på honom hahah.

Rent objektivt är han ju helt jävla fantastisk, och det är vääääldigt många som sett det och han är sjukt populär ute i stugorna. Tror faktiskt han kan ha en chans på vinst. Det trodde jag inte innan förra veckan.

Om bara Amalia kunde åka ut så skulle han säkerligen höjjas i mina ögon också!
Men svulsten drar ner honom i sitt mörka hål!
Medlem
Martin sa ju nyss att viccan gillar honom. Han förstår ju att hon vill ha honom. Känner ju spricka där mellan martin, jas och viccan redan.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Julia drog tidigare ikväll upp vad som hände när Victoria berättade för Jasmine att hon var Plan b vid örådet. Victorias version stämmer inte överens med Alex version, personligen vet jag inte vem som ljuger.. och nu under kvällen har det kommit fram att deras versioner inte stämmer överens. Det var lugnt i några timmar men nu har det tillslut brutit ut. Julias kil mellan Victoria och Alex satt precis där den skulle

Julia ROCK!
Heja Julia! BB;s enda sevärda karaktär -20
2020-03-21, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Precis och hon sätter tillbaka plåstret gång på gång på gång för att riva av det igen. Hon tog av sig trosorna och slängde på golvet och hoppades väl på gos med Lennie och sen började det tvetydiga samtalet där Lennie pratar om varför hon säger att han är taktisk när hon egentligen vill veta varför han inte ligger och klämmer på henne.

Helt korrekt!!
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Mysig syn nyss när Amilia visa röven och vi fick även en inblick in i sherwoodskogen.
Rent spontant känns inte "Mot Sherwoodskogen!" som något Lennie skulle basunera ut innan han dök ner på Amilia. Men det hade varit förbannat roligt.

https://www.youtube.com/watch?v=3Y41-cimM3s
Medlem
Jagtardindotters avatar
Lennie Spring Nu!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bannlyst
Haha Amilia du är så jävla patetisk.
Medlem
foxieroxies avatar
Lennie: Jag kom er närmast.
Kliar sig på näsan. Döljer han något då?
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Tror du att Jas går tbx till rainbow ifall Glasman åker ut?

Min förhoppning är det men då måste ju Sami och Julia mena det också, så de inte utnyttjar Jassa pga hennes popularitet.
2020-03-21, 00:42
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Där struntade hon i frågorna helt och hållet. Tror hon ville ha stötarna

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Om bara Amalia kunde åka ut så skulle han säkerligen höjjas i mina ögon också!
Men svulsten drar ner honom i sitt mörka hål!
Men jag veeeeeeet. Jag vill verkligen att Amilia ska åka så att Lennie kan få blomma ut själv och bli lite mer sin egen person. Tycker han gjort det väldigt mycket bara senaste veckan, men Amilia har ju fortfarande några slags tyglar på honom som hon drar i lite när hon vill.
Medlem
Blir genuint orolig över Lenny att han ännu inte slutligen blivit totalt sinnessjuk i det där sällskapet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in