2020-03-20, 20:33
  #86077
Medlem
NAWWWW
Mergim och gose trummar tillsammans
2020-03-20, 20:33
  #86078
Medlem
Bulletzs avatar
Ludret står där för sig själv som ett fån och skriker, medan mesiga snickaren sitter och pratar med vichoria, med äkta kemi.
2020-03-20, 20:34
  #86079
Medlem
zzxxccvvs avatar
Herregud! Vilket jävla dagcenter
2020-03-20, 20:34
  #86080
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Ja det blir mer o mer av det senaste två veckorna tyvärr.

Tror det kommer bli 100% bättre när fettot rullar ut
Ja det kan jag garantera dig!
2020-03-20, 20:34
  #86081
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
och där kom juden och förstörde stämningen

Javisst och här är hans moster:

https://www.youtube.com/watch?v=jb3_WlhUOQw
2020-03-20, 20:34
  #86082
Medlem
Turbotraktors avatar
Glasman full redan?
2020-03-20, 20:34
  #86083
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Ta Genast Ifrån Albanen Baljan!!!
Han e ju grym!
2020-03-20, 20:35
  #86084
Medlem
denemos avatar
Efter att ha spanat i Facebook-gruppen så verkar det som att Lennie kommer att bli säker. Och från vad jag har förstått vann Viktoria tävlingen idag vilket betyder att hon kommer att rädda Merghim. För hon kommer aldrig rädda Julia eller Glasman. Vilket i sin tur betyder att Julia och Glasman kommer att sitta mot varandra på måndag vilket suger då jag gillar dem mer än de flesta därinne.
2020-03-20, 20:35
  #86085
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hoppas han inte följer BB för då kommer han snart spränga huset med tanke på skränet därinne nu.

Hahaha! Garanterat! Dynamit finns väl på närmsta byggsite.
Jag skulle dock satsa mina sista strålar på att han hellre hade startat ett danskt BB med lagliga luder, pölser i massor och minst en back Tuborg per skalle per dag. Bra teve skulle det jävlarimig bli!
2020-03-20, 20:35
  #86086
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Fullt möjligt att det ligger i lets dance siffror i antal röster eftersom det kostar pengar att rösta i det programmet. Men har som sagt ingen aning.

Jag uppskattar dock ditt svar. Funderar bara på att Let's Dance har väl långt över miljonen tittare BB runt 100k till 150k eftersom de lägger det i sjuan.
2020-03-20, 20:35
  #86087
Medlem
foxieroxies avatar
Jag fattar inte grejen med att Glasman inte har byxor på sig.
2020-03-20, 20:35
  #86088
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Han e ju grym!
0 takt för rap freestyle

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in