Citat:
Ursprungligen postat av
Lord2Moyne
Hoppas han inte följer BB för då kommer han snart spränga huset med tanke på skränet därinne nu.
Hahaha! Garanterat! Dynamit finns väl på närmsta byggsite.
Jag skulle dock satsa mina sista strålar på att han hellre hade startat ett danskt BB med lagliga luder, pölser i massor och minst en back Tuborg per skalle per dag. Bra teve skulle det jävlarimig bli!