2020-03-20, 17:23
  #85417
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Källa på det? Reglerna gällde väl bara för den här veckan?

Källan är regelbrott. Andra deltagare kan inte rädda nån som bryter mot reglerna.
2020-03-20, 17:23
  #85418
Medlem
Fruktdrakens avatar
Jag vill se julia vs glasman på måndag, jag är nog lite ond.. för på något skumt sätt tycker jag att det skulle vara roligt.
2020-03-20, 17:24
  #85419
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Julia är roligast i hela bigbrother. Utan henne är det inget bigbrother. Jullan är Bigbrother. Jullan Jullan Jullan ❤️❤️❤️

du är en fin katt!

#JULLANÄRBB<3
2020-03-20, 17:24
  #85420
Medlem
Gissa vem jag röstade på
2020-03-20, 17:24
  #85421
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Ni som röstar på Lennie kommer säker få era röster bortkastade igen. För Vickan kommer rädda Lennie
Nej, vickan räddar mergim
2020-03-20, 17:24
  #85422
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Ni som röstar på Lennie kommer säker få era röster bortkastade igen. För Vickan kommer rädda Lennie

Den som tittarna räddar blir säker imorgon. Vichoria räddar Mergim eller Lennie på måndag.
2020-03-20, 17:24
  #85423
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Ni som röstar på Lennie kommer säker få era röster bortkastade igen. För Vickan kommer rädda Lennie
Chansen finns ju fortfarande att hon kan rädda Mergim på måndag och där är båda gullgossar räddade! Kastar inte bort en röst på glas eller julia. Sitter de två mot varandra på måndag så räddar jag Julia.
2020-03-20, 17:25
  #85424
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Källan är regelbrott. Andra deltagare kan inte rädda nån som bryter mot reglerna.

Var kan jag läsa mer om den regeln?
2020-03-20, 17:25
  #85425
Medlem
Frågan nu är bara vem viccan kommer att rädda? Makes no sense ifall hon räddar Glasman eller Julia dock. Så lär väl bli Mergim?
2020-03-20, 17:25
  #85426
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Håller inte med, gilla henne i början men hon går mig mest på nerverna nu.

Hennes ögon stör mig, allt pill i håret stör mig och hon har inte gjort något nämnvärt senaste två veckorna.

Ursäkta?

Vem har gjort något mer nämnvärt senaste två veckorna?
2020-03-20, 17:25
  #85427
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Gillar Martin mer och mer faktiskt. Men tror ni han tar några mediciner där inne? Han pratar så otroligt långsamt och flummigt

Tramadol
2020-03-20, 17:25
  #85428
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Gillar Martin mer och mer faktiskt. Men tror ni han tar några mediciner där inne? Han pratar så otroligt långsamt och flummigt
Han är rätt så skön faktiskt men allt förstörs ju genom att han äcklar sig med gaphalsen. Annars är han rätt så lik mig förutom att jag är roligare och bättre på hockey än honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in