2020-03-20, 00:50
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det var ju hur kul som helst att se henne grina över elstötarna. Vad gör Sami som är så kul? Säger "nugge" och badar? Kanske några kul ord ibland. Resten är taktiksnack med Glasman eller gnäll på att andra skriker och sjunger. Eller att han inte kan sova.

Fan det lilla han säger eller gör sänker ju de andra till djupare nivå än min dasshydda. Hon fick lite elstötar big shit alltså. En promille av att hon tråkar ut inte bara de andra men oss som tittar. Hon förstör min nya fina Bose 700 anläggning med sin pipa.
2020-03-20, 00:51
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Lite rädd att jag missar någon ordvits nu, men vi kör på det tills vidare.

(sp anka, spanka, smiska..? nåja )

Hehe SP Anka, du tog det på det första
2020-03-20, 00:51
Medlem
Asså, Amilia KAN inte verkligen inte prata tyst i ett sovrum där tre andra försöker sova.
Så jävla ego, hemsk jävla människa.
Inte det minsta empati, ska alltid höras mest.
Jag skulle ALDRIG någonsin, på några villkor, inte ens om staten gick in och betalat hennes lön, anställa henne i mitt företag.
2020-03-20, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Inte under Samis styre
Han blev ju helt utmattad efter 2 nätters halvnknull och smask mellan Jassa och Martin o har tydligen fått sova två nätter i slussen om jag förstod det rätt?
Korrekt!
Syftade mer på om de kommer visa den hänsynen eller inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Varför använder folk inte bara öronproppar.

Dom är inte alltid så täta som man tror.
Jag personligen hade aldrig klarat av att sova i samma rum som Alex eller Glas, med tanke på deras sjuka nivåer av snarkande
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Var är Martin och jassa?
Sôver i sin säng.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Asså, Amilia KAN inte verkligen inte prata tyst i ett sovrum där tre andra försöker sova.
Så jävla ego, hemsk jävla människa.
Inte det minsta empati, ska alltid höras mest.
Jag skulle ALDRIG någonsin, på några villkor, inte ens om staten gick in och betalat hennes lön, anställa henne i mitt företag.

Då skulle du sett henne under Antys tid. Det var verkligen under all kritik.
2020-03-20, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Korrekt!
Syftade mer på om de kommer visa den hänsynen eller inte.

Det är Jassa vi snackar om, knappast..
2020-03-20, 00:54
Medlem
Citat:
Dom är inte alltid så täta som man tror.
Jag personligen hade aldrig klarat av att sova i samma rum som Alex eller Glas, med tanke på deras sjuka nivåer av snarkande
Jodå. Jag använder öronproppar och de funkar as bra när det kommer till folk som snarkar. Jag har ju folk som snarkar väldigt högt nog samma nivå som alex men öronproppar räddar min sömn.
2020-03-20, 00:55
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Inte under Samis styre
Han blev ju helt utmattad efter 2 nätters halvnknull och smask mellan Jassa och Martin o har tydligen fått sova två nätter i slussen om jag förstod det rätt?

I annexet. Jag tycker att han skall få sova där. God nattsömn är extremt viktigt för hälsan.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Jasmine skulle jag köra lite fint med slicka fitta bita bröst mage och riktigt älska med... medans Martin sitter fastbunden och tittar på och efter mig ska det komma ett helt jävla rugbylag och bara krocka sönder fittan på henne totalt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
I annexet. Jag tycker att han skall få sova där. God nattsömn är extremt viktigt för hälsan.

Ja men varför inte, skicka han till ett hotell medans vi håller på, hotellfrulle på det också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in