Det var ju hur kul som helst att se henne grina över elstötarna. Vad gör Sami som är så kul? Säger "nugge" och badar? Kanske några kul ord ibland. Resten är taktiksnack med Glasman eller gnäll på att andra skriker och sjunger. Eller att han inte kan sova.
Fan det lilla han säger eller gör sänker ju de andra till djupare nivå än min dasshydda. Hon fick lite elstötar big shit alltså. En promille av att hon tråkar ut inte bara de andra men oss som tittar. Hon förstör min nya fina Bose 700 anläggning med sin pipa.
Asså, Amilia KAN inte verkligen inte prata tyst i ett sovrum där tre andra försöker sova.
Så jävla ego, hemsk jävla människa.
Inte det minsta empati, ska alltid höras mest.
Jag skulle ALDRIG någonsin, på några villkor, inte ens om staten gick in och betalat hennes lön, anställa henne i mitt företag.
Inte under Samis styre
Han blev ju helt utmattad efter 2 nätters halvnknull och smask mellan Jassa och Martin o har tydligen fått sova två nätter i slussen om jag förstod det rätt?
Korrekt!
Syftade mer på om de kommer visa den hänsynen eller inte.
Dom är inte alltid så täta som man tror.
Jag personligen hade aldrig klarat av att sova i samma rum som Alex eller Glas, med tanke på deras sjuka nivåer av snarkande
Asså, Amilia KAN inte verkligen inte prata tyst i ett sovrum där tre andra försöker sova.
Så jävla ego, hemsk jävla människa.
Inte det minsta empati, ska alltid höras mest.
Jag skulle ALDRIG någonsin, på några villkor, inte ens om staten gick in och betalat hennes lön, anställa henne i mitt företag.
Då skulle du sett henne under Antys tid. Det var verkligen under all kritik.
Dom är inte alltid så täta som man tror.
Jag personligen hade aldrig klarat av att sova i samma rum som Alex eller Glas, med tanke på deras sjuka nivåer av snarkande
Jodå. Jag använder öronproppar och de funkar as bra när det kommer till folk som snarkar. Jag har ju folk som snarkar väldigt högt nog samma nivå som alex men öronproppar räddar min sömn.
Inte under Samis styre
Han blev ju helt utmattad efter 2 nätters halvnknull och smask mellan Jassa och Martin o har tydligen fått sova två nätter i slussen om jag förstod det rätt?
I annexet. Jag tycker att han skall få sova där. God nattsömn är extremt viktigt för hälsan.
Jasmine skulle jag köra lite fint med slicka fitta bita bröst mage och riktigt älska med... medans Martin sitter fastbunden och tittar på och efter mig ska det komma ett helt jävla rugbylag och bara krocka sönder fittan på henne totalt.