2020-03-20, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tror eller önskar?
Hur jag tänker mig att tittarna röstar, Viccan röstar och hur populära glasman och julia är genom att ha kollat på social medier.
Avslutad
Har Amilia uttryckt sig om Palmemordet än? Känns som att hon har en spaning.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Lennie och Mergim är så ofattbart korkade. Ointelligensen genomsyrar allt de säger. Ut med båda snarast! Och även Jassa och Victoria. Där har vi de fyras korkade gäng. UT!
2020-03-20, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Naturligtvis ska du rösta på Julia min käre vän.
Julia är den som gör BB sevärt denna säsong, plus att hon är en underbar människa.

HEJA JULIA!!

Håller inte med, gilla henne i början men hon går mig mest på nerverna nu.

Hennes ögon stör mig, allt pill i håret stör mig och hon har inte gjort något nämnvärt senaste två veckorna.
2020-03-20, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Kan Julia hålla sin mun och låta alla bilda sin uppfattning först.
Håller med, hon måste tagga ner ibland.
2020-03-20, 17:21
Medlem
Vem fan ska Julia ha sex med och annat ifall Glasman åker nu? Frida???
2020-03-20, 17:22
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Cockblocker stalkerviccan, äckligaste människan stört mig på henne sen dag 1.

Lovar att hon är en sån där som bjuder in sig själv hos folk.

Vidrigt beteende när hon stod i dörren och hade halva brottarplytet in i uppdragsrummet. Skulle dragit igen dörren, fejset hade inte blivit plattare iaf.
2020-03-20, 17:22
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Skillnaden är att Paulie försökte folk släcka. Jag skulle inte ens försöka släcka Amilia ens med ett baseballträ.
hehehe. fan vad jag kokar varje gång jag hör henne. hon ska prata över andra och ska höras 90% av allt snack. hon försöker låta som expert i allt.

Han brann upp helt tyvärr. fanns ingen chans till räddning för Paul. Man såg han sitta framåt lutad och det brann inåt helvete mycket. ingen kunde gå nära.
Pawn Shop Chronicle Bästa filmen med Paul Walker by the way
Totalt sjuk film rakt igenom. Check trailer.
När dom ska råna en knarklangare men pantsätter hagelbössan innan,
för att få pengar till bensin. hahahahaha
2020-03-20, 17:23
Medlem
Ni som röstar på Lennie kommer säker få era röster bortkastade igen. För Vickan kommer rädda Lennie
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beyondlimtis
Håller med, hon måste tagga ner ibland.
Det är inte första tävlingen som hon är/gör så.
Medlem
Sami verkar vara introvert. Stör sig på skrik, sjung, gap och mindre ljud när han ska sova. Han vilar upp sig på egen hand ensam i ett rum. Han känner ingen gemenskap med de flesta där och tyr sig mest till en (Glasman) som är väldigt viktig för att han ska vara kvar. Med honom ventilerar han allt han stör sig på där inne och tillsammans försöker de få ut de dem stör sig på. Vissa vill se Sami utan Glasman och tror att han kommer bli bättre då, men jag tror inte han kommer palla med de andra så länge. Glasman är hans stöttepelare. Han går nog ut utan honom, om det inte är nära inpå final.
Medlem
Gillar Martin mer och mer faktiskt. Men tror ni han tar några mediciner där inne? Han pratar så otroligt långsamt och flummigt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in