Citat:
Ursprungligen postat av
Gnomegirl
Naturligtvis lagt min röst på den eminenta Drottningen af flashback:
JULIA!!!!
Julia 4-ever!

Jullan får inte åka. fyfan vad trött jag skulle bli på BB då.
Amilia måste åka snart. orkar inte med BBLive snart. Dom måste sluta filma Amilia. fattar inte BB att dom tappar mer tittare med att visa henne än om Sami eller Jullan skulle åka.