2020-03-20, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Mergim kan räddas så den diskussionen kan vi droppa direkt
Han blev väl autonominerad = kan inte räddas av makten.
2020-03-20, 17:06
Medlem
Julia är roligast i hela bigbrother. Utan henne är det inget bigbrother. Jullan är Bigbrother. Jullan Jullan Jullan ❤️❤️❤️
2020-03-20, 17:07
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Någon som har en prognos från andra sociala medier angående vem det röstas på? FB har tyvärr ingen större makt när det ska röstas. Vi är för få.

Lennie ser ut att ha överlägset störst stöd utanför vår bubbla.
Bannlyst
Inför att man måste kolla live för att få rösta. Jävla homofiler.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Han blev väl autonominerad = kan inte räddas av makten.
Autonominerad = får ej tävla/vara med i omröstningar gällande immunitet. makt kan rädda honom.
2020-03-20, 17:08
Medlem
Boonks avatar
Först och främst, jag HÅLLER på min röst till ikväll och det borde ni också göra.

Det råder fortfarande oklart om Mergim får räddas av en makt på måndag. Produktionen spelar återigen med oss tittare för att kunna bestämma utgången på måndag. Detta är viktigt att alla förstår.

Om tittarna räddar Julia/Lennie i den här röstningen så är chansen väldigt stor att Glasman åker på måndag, och även Sami vandrar ut.

Om Julia räddas av oss så återstår Glas/Mergim/Lennie på måndag. Lennie skulle vinna i en röstning mot båda, och det kommer Blåvalen och Victoria räkna ut. Victoria med makten kommer att rädda Mergim och då ställs Lennie vs Glasman. =Glasman ryker

Det finns en andra utgång och det är att Mergim INTE får bli räddad av makten på måndag. Vinner då Julia omröstningen idag, så blir Lennie räddad av Victoria - och utröstningen kommer bli Mergim vs Glasman. Här har Glasman ok chans.

Tredje utgången är att Lennie lyckas bli räddad av folket, i beroende på vad produktionen vill återigen - så riskerar vi att se Julia vs Glasman tyvärr - om Lennie vinner tittarnas röstning och Mergim får bli räddad av Victoria.

Som sagt - hade produktionen spelat fair med oss tittare så hade vi vetat vid det laget dem lade ut röstningen idag om Mergim får bli räddad av makten på måndag eller inte.

Slutsats: Vi blir rövknullade av produktionen
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Naturligtvis lagt min röst på den eminenta Drottningen af flashback: JULIA!!!!

Julia 4-ever!
Jullan får inte åka. fyfan vad trött jag skulle bli på BB då.

Amilia måste åka snart. orkar inte med BBLive snart. Dom måste sluta filma Amilia. fattar inte BB att dom tappar mer tittare med att visa henne än om Sami eller Jullan skulle åka.
Avslutad
Hör och häpna så var Amilia värdelös i skolan, men det stoppar inte henne för att tala om hur värdelöst skolsystemet är och hur man kan göra si och så för att fixa det. Pucko.
Medlem
Zingo2s avatar
Vore tråkigt om Julia åkte, hon är en riktig kämpe och rolig.
Vore även tråkigt om den överlägset smartaste i huset Daniel åkte.
Mesen Lennie tillför noll i BB, likt idioten Mergim.
2020-03-20, 17:09
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Fick upp bilden i huvudet när Paul Walker sitter i porsche när den brinner.

Skillnaden är att Paulie försökte folk släcka. Jag skulle inte ens försöka släcka Amilia ens med ett baseballträ.
Medlem
riskns avatar
Röstade på Lennie. Han är den enda normala där inne och den enda människan jag skulle tänka mig ta ett snack med.
Medlem
Vad jag tror händer: Lennie röstas av tittarna, Viccan räddar Mergim. Sedan står det mellan glasman/julia. Glasman åker. Helt säker på det t.om. Då är rainbow officiellt död. Frågan är om Sami kommer att lämna vilket jag inte bryr mig om han gör. Hans fel om hans psyke är så svagt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in