2020-03-21, 13:18
Medlem
Stor chans att få ut psykopaten på måndag, skönt.
2020-03-21, 13:19
Medlem
Det bästa vore att glasman säger att han lämnar i direktsändning, för ifall han lämnar hur fan blir det med måndagsfinalen... Så försöker vi få ut fettot/jasse nästnästa måndag
2020-03-21, 13:21
Medlem
https://imgur.com/JXD2DQs

Citat:
Asså jag kommer få sån jävla träningsvärk i magen

Ja du,den blir inte att leka med.
2020-03-21, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jo, tror också det spelar in att han faktiskt mår piss av att inse att han står längst ner på tittarnas lista just nu. Han fick grov hybris när tittarna räddade honom första gången han satt löst. Alkohol förstärker sinnesstämningen man är i innan man dricker.
Jo så är det ju, men det är hans egna fel när han presenterade att rösta ut jasse, sen hänger han ju typ bara med sami det funkar absolut inte i big brother när pakter finns, han skiter i tävlingarna dessutom, såna människor vill jag inte ha med i programmet :P Ja den hybrisen fick han käka upp så det heter duga
2020-03-21, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det bästa vore att glasman säger att han lämnar i direktsändning, för ifall han lämnar hur fan blir det med måndagsfinalen... Så försöker vi få ut fettot/jasse nästnästa måndag

Lämnar glasman, så tror jag både julia och Mergim blir kvar nästa vecka. Och vickans räddning sparas till nästa måndag. Tv4 har inte råd med att skicka hem folk längre eftersom ingen mer kommer in
2020-03-21, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Lämnar glasman, så tror jag både julia och Mergim blir kvar nästa vecka. Och vickans räddning sparas till nästa måndag. Tv4 har inte råd med att skicka hem folk längre eftersom ingen mer kommer in
Ja det är oxå ett alternativ, blir spännande å se
2020-03-21, 13:27
Medlem
Lunatics avatar
Känner Vickan person som vars farbror som har gjort Ferrari bilar godis. när Sami säger att han bara äter dom godisarna
2020-03-21, 13:28
Medlem
Är Frida lite utanför?
2020-03-21, 13:29
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jo, tror också det spelar in att han faktiskt mår piss av att inse att han står längst ner på tittarnas lista just nu. Han fick grov hybris när tittarna räddade honom första gången han satt löst. Alkohol förstärker sinnesstämningen man är i innan man dricker.
Glasman fick bekräftat av tittarna att Lennie är mer favorit än han.
2020-03-21, 13:29
Medlem
avixs avatar
Jag hoppas alla vid det här laget har sett hur väl Sami klarar sig utan Glas, till och med bättre än med honom. Så när det står mellan Julia och Glas på måndag så skickar vi glas va?!
Och ifall Sami lämnar som en barnrumpa så förtjänade han ändå inte att vara kvar som vi trodde.
2020-03-21, 13:30
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Är Frida lite utanför?
Definitivt. Har märkt detta länge. Många går när hon kommer och ofta inkluderar hon sig själv, trots att ingen annan försöker få med henne. Det blir som att alla umgås som om hon inte var där, men att hon inte noterar det för att hon så aktivt hakar på och engagerar sig.

Men hur det ser ut idag vet jag inte. Ska slå på liven.
2020-03-21, 13:31
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Jag hoppas alla vid det här laget har sett hur väl Sami klarar sig utan Glas, till och med bättre än med honom. Så när det står mellan Julia och Glas på måndag så skickar vi glas va?!
Och ifall Sami lämnar som en barnrumpa så förtjänade han ändå inte att vara kvar som vi trodde.
Jag håller med om allt ovan, förutom att han skulle kunna vara en barnrumpa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in