Snittar runt 650pers i olika BB grupper som kommer rösta ut Philip i afton....
Så känns som lite omöjligt uppdrag detta för Flashback gruppen, Läge ta ut nästa vecka den som man vill ha nu om inte tex Jassa el liknade hänger toklöst!
Snittar runt 650pers i olika BB grupper som kommer rösta ut Philip i afton....
Så känns som lite omöjligt uppdrag detta för Flashback gruppen, Läge ta ut nästa vecka den som man vill ha nu om inte tex Jassa el liknade hänger toklöst!
Har haft svårt att sätta fingret på vad som ser off ut med Amilia ibland.
Men hon ser ju för fan ut som Michael Jackson till och från. Är det det som är resultatet av hennes "sexy"-min?!
Snittar runt 650pers i olika BB grupper som kommer rösta ut Philip i afton....
Så känns som lite omöjligt uppdrag detta för Flashback gruppen, Läge ta ut nästa vecka den som man vill ha nu om inte tex Jassa el liknade hänger toklöst!
Men det kostar inget att försöka att rösta ut Vickan ikväll!
Kan någon svara på varför Jassa klär och sminkar ut sig till att se ut som en öststats hora varje live och fest?
Det är väll inte maskerad varje gång väll?
Har haft svårt att sätta fingret på vad som ser off ut med Amilia ibland.
Men hon ser ju för fan ut som Michael Jackson till och från. Är det det som är resultatet av hennes "sexy"-min?!