Citat:
Ursprungligen postat av
xrlpyt
Jag är nästan alltid glad, oroa dig inte för det, och tål även mothugg.

Men du måste väl känna själv att det blir fel att kalla mig dum när jag, på uppmaning, beskriver goda sidor hos en deltagare i huset? Det är givetvis underförstått att det handlar om
mina åsikter, vad
jag har sett hos en specifik deltagare, och att
ingen behöver hålla med mig.
Klart, men det händer ju inget. Vi måste få lacka ibland. Blir ju lite roligare.
Jag kan skriva kram nu, eller skit ner dig, men bättre att mysa lite.