Vet inte vad som är värst. Att Amilia gnäller eller att övriga tar så förbannat mycket hänsyn.
Nej skit imregler och ge tråkiga Amilia stöt efter stöt, ju högre hon hoppar till desto bättre.
Det här är ju trots allt ett underhållningsprogram som finns till för oss tittare
Amilia måste vara den mest motbjudande person jag stött på i hela mitt liv. Så otroligt ful. Så otroligt tråkig. Så otroligt falsk. Så otroligt feg. Ändå går hon runt och tror att hon är den precisa motsatsen. Så verklighetsfrånvänd. Lokförande Janne 57 med en släng autism är mer karismatisk än denna människa. Skillnaden mellan Anty och fettot är att anty åtminstone agerade som en bra villain. Man var intresserad av det hon gjorde och ogillade henne för det. Fettot får dig att vilja byta kanal. Hade inte satt på henne för miljonen helt klart. Har förmodligen svamp som ligger och vilar under alla lager av fett.
LÄNGTAR tills Glasman får den istället och tar stötarna med skratt.
DET skulle göra min dag. JAG börjar varje mening med caps just nu.
KOMIGEN BB! VISA att Amilia överdriver.
Sami börjar Hajja hur falsk Glasman är. BRA!!!!! Fitt-Glasman pajar systematiskt Sami. Är nog en sådan person som håller sina fiender nära: Samis erkännande om nazikoppling. Han har en plan. Märks med Jullan och att ”omedvetet” frysa ut och konstant avbryta och förlöjliga Sami. Jävla idiot.