2020-03-18, 19:24
  #81253
Medlem
Vet inte vad som är värst. Att Amilia gnäller eller att övriga tar så förbannat mycket hänsyn.
Nej skit imregler och ge tråkiga Amilia stöt efter stöt, ju högre hon hoppar till desto bättre.

Det här är ju trots allt ett underhållningsprogram som finns till för oss tittare
2020-03-18, 19:24
  #81254
Medlem
”Dom kommer garanterat terra mig när jag äter” - Amalia
2020-03-18, 19:24
  #81255
Medlem
Amilia måste vara den mest motbjudande person jag stött på i hela mitt liv. Så otroligt ful. Så otroligt tråkig. Så otroligt falsk. Så otroligt feg. Ändå går hon runt och tror att hon är den precisa motsatsen. Så verklighetsfrånvänd. Lokförande Janne 57 med en släng autism är mer karismatisk än denna människa. Skillnaden mellan Anty och fettot är att anty åtminstone agerade som en bra villain. Man var intresserad av det hon gjorde och ogillade henne för det. Fettot får dig att vilja byta kanal. Hade inte satt på henne för miljonen helt klart. Har förmodligen svamp som ligger och vilar under alla lager av fett.
2020-03-18, 19:25
  #81256
Medlem
Jifers avatar
LÄNGTAR tills Glasman får den istället och tar stötarna med skratt.
DET skulle göra min dag. JAG börjar varje mening med caps just nu.
KOMIGEN BB! VISA att Amilia överdriver.
2020-03-18, 19:25
  #81257
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Sami börjar Hajja hur falsk Glasman är. BRA!!!!! Fitt-Glasman pajar systematiskt Sami. Är nog en sådan person som håller sina fiender nära: Samis erkännande om nazikoppling. Han har en plan. Märks med Jullan och att ”omedvetet” frysa ut och konstant avbryta och förlöjliga Sami. Jävla idiot.
När hände detta?
2020-03-18, 19:25
  #81258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu sa hon ju själv 100%. Ingen reagerade utan de letar andra orsaker.
Ja, sami är syndabocken
2020-03-18, 19:25
  #81259
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Dubbelhakorna*
Vänta på elstöt så klappar dom mot varandra
2020-03-18, 19:25
  #81260
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
”Dom kommer garanterat terra mig när jag äter” - Amalia
100%! Det kom ingen stöt på andra gången hon sa det.
2020-03-18, 19:25
  #81261
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
HAHA BRA BB!! Amilia sa 100% !!
Straffet?
2020-03-18, 19:26
  #81262
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Analia: ”jag kommer få en stroke”

Ja, kanske om du går ut och tar en promenad på utegården, men inte av några stötar ditt kioskfetto 🤮
2020-03-18, 19:26
  #81263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
”Dom kommer garanterat terra mig när jag äter” - Amalia

En helt underbart bra idé
2020-03-18, 19:26
  #81264
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Varför bryr sig Glasman så mycket när Amalia inte ens skulle pissa på honom om han brann.

För att så falsk är glas-horan Daniel. Förvånad?!!?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in