2020-03-21, 00:04
  #87085
Avslutad
Hahahaha yeeees spricka mellan Victoria och Alex
2020-03-21, 00:04
  #87086
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Förklarar ju hur alla kunde bli så jävla på kanelen av två öl och ett glas bubbel var.
Ungefär så ja....
Sanslöst är det kan bli JÄVLIGT snett i natt tyvärr!
2020-03-21, 00:04
  #87087
Medlem
Vad fan har Alex gjort ???? Hahaha hon är fan patetisk, hon vill tvinga Alex att tycka om henne och när hon inte får respons så får hon damp
2020-03-21, 00:04
  #87088
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Förklarar ju hur alla kunde bli så jävla på kanelen av två öl och ett glas bubbel var.
Fast de har fyllt vinglas efter vinglas. Det var rätt stora mängder de fick idag.
2020-03-21, 00:04
  #87089
Medlem
Deus-Culpas avatar
Julia drog tidigare ikväll upp vad som hände när Victoria berättade för Jasmine att hon var Plan b vid örådet. Victorias version stämmer inte överens med Alex version, personligen vet jag inte vem som ljuger.. och nu under kvällen har det kommit fram att deras versioner inte stämmer överens. Det var lugnt i några timmar men nu har det tillslut brutit ut. Julias kil mellan Victoria och Alex satt precis där den skulle
2020-03-21, 00:04
  #87090
Medlem
Lisa2 är en träffsäker beskrivning. Överlever en utröstning (men då mot en deltagare som inte ens hade hunnit ge ett ordentligt intryck därinne), framstår som offer och bölar så fort någon ifrågasätter henne. Pratar till och med till kamerorna/tittarna för att förstärka det ytterligare. "Stackars mig."
2020-03-21, 00:04
  #87091
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Hans namn är Ensamhet. visa medkänsla
Precis, visa medkänsla, jag är en ensam pojke. Men ta framför allt inte allt jag skriver på allvar.
2020-03-21, 00:04
  #87092
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Vad fan har Alex gjort ???? Hahaha hon är fan patetisk, hon vill tvinga Alex att tycka om henne och när hon inte får respons så får hon damp
Snefylla på tom mage inget annat!
2020-03-21, 00:04
  #87093
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chihiwac
Åh minns dessa fester när man var sisådär 15 år
Hahah det värsta är att det händer ibland fortfarande, med någon jävel som alltid börja böla på fyllan och minsta lilla grej är som jordens undergång.

Det kanske bara är mina vänner, i och för sig. Vad vet jag.
2020-03-21, 00:04
  #87094
Medlem
theeaglefalks avatar
Kom nyss hem och satte på, ser Vickan gråta och Martin vill förklara sig för nått?finns det någon snäll som kan sammanfatta vad man missat denna kväll så man kan fortsätta se den i sitt sammanhang?
2020-03-21, 00:04
  #87095
Medlem
askungens avatar
Ska victoria gå tillbaka till rainbow nu? Hon kommer svika mergim
2020-03-21, 00:05
  #87096
Medlem
Jagtardindotters avatar
meh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in