Citat:
Ursprungligen postat av
chihiwac
Åh minns dessa fester när man var sisådär 15 år

Hahah det värsta är att det händer ibland fortfarande, med någon jävel som alltid börja böla på fyllan och minsta lilla grej är som jordens undergång.
Det kanske bara är mina vänner, i och för sig. Vad vet jag.