2020-03-18, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Man skulle ju tro att Alex borde klara sig bättre i fysiska tävlingar. Snubben är ju extremt svag.

Han var tvungen att hålla armarna sträckta för att ens nå litegrann. Så står man inte så länge
2020-03-18, 15:17
Medlem
Så slutar hon inte snacka om det heller
2020-03-18, 15:18
Medlem
xrlpyts avatar
De flesta som röstade (på Amilia eller någon annan) tänkte nog att BB inte kan vara så jävla dumma att det blir en uthållighetstävling eftersom det skulle bli så orättvist.

Men jo, BB är så dumma. Eller partiska. Eller både och. Eller så bara bryr de sig inte alls.
Medlem
Zingo2s avatar
Amilia tycker hon haft svåraste uppdraget?!?!?!?!?
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Han var tvungen att hålla armarna sträckta för att ens nå litegrann. Så står man inte så länge

Förvisso, men jag syftar inte bara på den här tävlingen.
Medlem
burialhexs avatar
BB svarar på instagram:

"Tittarna fick välja vilken deltagare som skulle vara vilken statyl Därmed hade ni en chans att ta makten att ge er favorit en "lättare" position "
2020-03-18, 15:19
Medlem
Nåval. bögrim o horjasse o niggern sitter löst. blir nöjd ifall någon utav de lämnar.
Medlem
Vilka är det som snackar skit om Julia nu?
Medlem
Paulabrauns avatar
Om Jassa hänger löst ska jag fan få ut henne om jag så ska göra 180 nya konton. Sen ska AMILIA UT.
2020-03-18, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
BB svarar på instagram:

"Tittarna fick välja vilken deltagare som skulle vara vilken statyl Därmed hade ni en chans att ta makten att ge er favorit en "lättare" position "

ja och vi har samma makt att ge Elstötar till den vi hatar mest
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Det är ju först och främst fel att man ska få gå in i tävlingen med heeeelt olika förutsättningar
Sen att hon ska kunna ha foten i golvet utan att bli tillsagd är ju bara tragiskt från produktionen som vanligt

Produktionen failade här, håller med.
Man kan undra vem fasen som valt ut positionerna?

Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Tror inte det är anledningen till hennes frustration. Det Julia gjorde krävde psyke av stål och att förlora när man kämpat så hårt är riktigt jävla jobbigt, samtidigt som Amilia bara satt still, hon fick ingen credd för sin insats det som är problemet.

Jo, jag har väldigt svårt för Victoria den människan är sjukt jobbig. Amilia däremot har jag inte svårt för men det är inget att va stolt över att vinna den där tävlingen på dom premisser som var.

Jag hade ärligt talat kunnat tänka mig rest mig om jag var Amilia bara för att ge Julia vinsten så mycket som hon kämpa.

Nu är Vickan påt igen "Det var ju skönt att du inte behövde stå ut med svärdet iaf" jösses, fattar dom inte vad Julia gjorde därinne

Detta skriver jag dessutom fast Julia är en av dom deltagare jag ogillar mest, men rätt ska va rätt.

Hennes frustration är såklart starkt sammanhängd i och med det, men framförallt att Amilia är segraren. Det jag dock menar med Julia menar jag mer är en såkallad bad winner/loser-mind som jag lagt märke till. Hon mår bra av att förlora, dethär kommer gynna henne i tävlingen framåt, men även i livet.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Amilia tycker hon haft svåraste uppdraget?!?!?!?!?
Näe, hon sa tidigare att hon fick den absolut lättaste positionen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in