Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Men fan i helvete vad de skriker hela tiden.
En hel del av dom har skrikit sedan dag ett. Sedan kom Vickan in och decibelnivån höjdes från 75 till 110.
Jobbigast är nog de ständiga Patsy imitationer. "Marek etc.
Jobbar i Polen stora delar av året på reklambyrån som är vår filial. Marek är ett typiskt polskt namn och de använder det på blattemuslimen Mergim.
Det är kul kanske en gång i veckan men man får höra exakt samma sak flera gånger i timmen.
Så jävla tröttsamt.