2020-03-17, 23:38
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Vilka tror också att det egentligen stör glasman jättemycket att Julia har en liten ”crush” på sami men försöker spela obrydd och mobbar Julia för att de inte ska märkas av. Endast spel för galleriet som vanligt från hans sida.
Självklart. Det var som när han var dökär i Jas och direkt hon gjorde det 100% klart för Glas att det inte skulle bli något med dem genom att hålla på med Martin så vände det och hon blev hans nya hatobjekt. Han tog även upp sitt ex häromdan (eller var det idag?) när han och Sami pratade om särskrivningar och att hon och hennes nya fästman skrivit "föralltid" i ett ord och lät rätt bitter.

Kort sagt, när en tjej inte gillar honom mer så vänder han sig emot henne och tycker hon är duuuum.
2020-03-17, 23:40
Medlem
likebananass avatar
Sami får sova utanför rummet pga ludret. Helvete alltså. Blir sne som fan.
Medlem
brajzillas avatar
största horan i huset är Glasman
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
6500 inlägg i denna tråd och jag kan garantera att minst 20-30% av de inläggen handlar om hatet mot Amilia o hennes blåvalighet

Du har inget att oroa dig över

Jag fick posttraumatisk stressyndrom efter att ha läst att det är över 6500 inlägg i tråden vid två tillfällen.
Det är över 79 000 inlägg i tråden och över 6500 sidor med inlägg...

Vilken lättnad att få rätta till detta fel, kittlade verkligen i fingrarna. Nu är ordningen återställd 🥶
2020-03-17, 23:41
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Självklart. Det var som när han var dökär i Jas och direkt hon gjorde det 100% klart för Glas att det inte skulle bli något med dem genom att hålla på med Martin så vände det och hon blev hans nya hatobjekt. Han tog även upp sitt ex häromdan (eller var det idag?) när han och Sami pratade om särskrivningar och att hon och hennes nya fästman skrivit "föralltid" i ett ord och lät rätt bitter.

Kort sagt, när en tjej inte gillar honom mer så vänder han sig emot henne och tycker hon är duuuum.
Du drar slutsatsen att en särskrivning bryter ett förhållande?
Bra tänkt.
2020-03-17, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix

Exakt så!! Han är praktexempel på typen som ger en tjej komplimang när han inte får nått tillbaka så trycker han ner henne.
2020-03-17, 23:42
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Exakt han är så vidrig. Jävla gubb besserwisser som har en diktatur i teamet. Jag stör mig enormt på att han försöker måla upp att de är fel på alla andra medans sanningen är att de är han som är felet. Älskar när sami ryter ifrån mot han hoppas att han gör det mer!!

Nu är spammare inne igen. Ditt fjärde inlägg. Grattis.
2020-03-17, 23:43
Medlem
Hoppas bb släcker lampan därute så Sami kan sova
Skulle själv bli galen om folk inte höll tyst när man ska sova
2020-03-17, 23:43
Medlem
Deus-Culpas avatar
Halsduken står och skriksjunger i köket som vanligt då BB säger åt henne att ta på sig sin mikrofon.
"URSÄKTA??? Jag satte faktiskt min tablett i halsen och måste skölja ner den." Vad är det för fel i hjärnan på den pantade bruden?
2020-03-17, 23:44
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Hoppas bb släcker lampan därute så Sami kan sova
Skulle själv bli galen om folk inte höll tyst när man ska sova
Har varit med om sånt och lackat ur och bara slängt ut fanskapen.
2020-03-17, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Nu är spammare inne igen. Ditt fjärde inlägg. Grattis.
Hörrudu tack ska du ha. Jag har följt tråden sen dag ett men inte haft nå konto. Jag var tvungen att skaffa de för att få ut min irritation på Fridas jävla gapskratt som är likt en stucken sugga
2020-03-17, 23:46
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Halsduken står och skriksjunger i köket som vanligt då BB säger åt henne att ta på sig sin mikrofon.
"URSÄKTA??? Jag satte faktiskt min tablett i halsen och måste skölja ner den." Vad är det för fel i hjärnan på den pantade bruden?
Det är ett sprutluder och en Gold digger. Såna brudar som Du möter i baren och de viker sin bajsbrygga för en gratis drink.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in