2020-03-17, 16:17
  #78589
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Om Martin snickaren vinner snickartävling är det hela uppgjort igen. Tävlingar passar alltid Martin Mergim Sami Lennie.

Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Är det någon som har Martin som favorit i BB produktionen. Alla tävlingar är anpassad för honom senaste 3 veckorna.

Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Det är bara det bästa laget som sitter säkert. Så snickaren lär inte få några nackdelar på sig. Hela tävlingen är väl namngivna efter honom. Snickartävling för snickare Martin.

Var det ingen som nappade 1a och 2a inlägget så du skrev ett 3e? Fan vad du är efterbliven. Med ditt resonemang så är alla tävlingar fusk för någon person. Så jävla trött på att tråden fått livets hårda skola-anhängare.
2020-03-17, 16:18
  #78590
Medlem
Marckos avatar
"MEN JAG HAR JU HJÄLP TILL MED ALL MAT?!?!?!?!"
Nej vider det har du inte.
http://www.bilddump.se/bilder/20200317161740-85.229.61.10.png
2020-03-17, 16:19
  #78591
Medlem
FarbrorAgges avatar
Jag mår fanimej psykiskt dåligt när jag ser häxorna Jassa och Victoria i bild. Fan att man ska behöva dras med dessa minst en vecka till.
2020-03-17, 16:19
  #78592
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Alex måste sluta med imitationen av Joe. Inte likt nånstans.

Vickan och Sami klarar av den.
Ganska taskigt att håna nån för talfel, speciellt i live-tv.
2020-03-17, 16:19
  #78593
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcko
"MEN JAG HAR JU HJÄLP TILL MED ALL MAT?!?!?!?!"
Nej vider det har du inte.
http://www.bilddump.se/bilder/20200317161740-85.229.61.10.png
god uppsikt över käket, salivet bara sprutar på tjockisen
2020-03-17, 16:20
  #78594
Medlem
Men fan i helvete vad de skriker hela tiden.
2020-03-17, 16:20
  #78595
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Och de åt lunch kl 14, är de ens hungriga redan? Inte konstigt de går upp i vikt.
Men det är tre timmar kvar till Poolfest så oooom de får alkohol så kommer de kanske inte vara allt för fulla i magen.

Tänkte också på det vem fan äter kvällsmat 16-17?
2020-03-17, 16:21
  #78596
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag gissar på middag vid 21:18

😂 förvånar mig inte ett dugg om det blir så
2020-03-17, 16:23
  #78597
Medlem
Du är inte rolig jassa
2020-03-17, 16:24
  #78598
Medlem
Jääzzminn
2020-03-17, 16:24
  #78599
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Var det ingen som nappade 1a och 2a inlägget så du skrev ett 3e? Fan vad du är efterbliven. Med ditt resonemang så är alla tävlingar fusk för någon person. Så jävla trött på att tråden fått livets hårda skola-anhängare.
ta det hela med en nypa salt och det man skriver är bara humor och på den nivå tävlingen är på småbarn nivå. Mergim och så vidare tycker alla deltagare beter sig som små barn. Lilla BB helt enkelt. Att tävlingarna är uppgjorda vet vi redan och vem som vinner vet man bara på namnet på tävlingen. Att Sami eller Martin skulle förlora något och sitta osäkert har aldrig hänt. En tävling vill man ska vara rättvis.
__________________
Senast redigerad av Ricardos 2020-03-17 kl. 16:32.
2020-03-17, 16:24
  #78600
Medlem
Bulletzs avatar
Kan inte någon av flöjtarna be häxan/ludret hålla käften??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in