Citat:
Ursprungligen postat av
Boonk
Var det ingen som nappade 1a och 2a inlägget så du skrev ett 3e? Fan vad du är efterbliven. Med ditt resonemang så är alla tävlingar fusk för någon person. Så jävla trött på att tråden fått livets hårda skola-anhängare.
ta det hela med en nypa salt och det man skriver är bara humor och på den nivå tävlingen är på småbarn nivå. Mergim och så vidare tycker alla deltagare beter sig som små barn. Lilla BB helt enkelt. Att tävlingarna är uppgjorda vet vi redan och vem som vinner vet man bara på namnet på tävlingen. Att Sami eller Martin skulle förlora något och sitta osäkert har aldrig hänt. En tävling vill man ska vara rättvis.