2020-03-17, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Du har gjort en resa från att ha varit from som ett lamm och väldigt noga med att ingen tar illa upp till att bli en bindgalen, versalberoende BB-entusiast som ryter och gormar. Jag är stolt över dig.
Hahahah jag kan inte säga att jag kan förlika mig med din beskrivning av mitt nya jag till 100%. Men jag måste helt klart erkänna att jag inte är lika from längre, tyvärr...
2020-03-17, 17:36
Medlem
Hoppas snobbarna blir sjuka och de får läggas i en karantän i anexet eller något
2020-03-17, 17:37
Bannlyst
När Alex försöker prata som en snobb så låter han som Özz Nujen 😷😷😷
2020-03-17, 17:37
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Min prioritet är alltid Analia först OCH vi har en stor chans att få ut henne då hon är illa omtyckt av en stor del av tittarna oberoende av vilket forum man tittar på. Annars lyckas vi aldrig för som vi skrivit tidigare har hon kompisar i produktionen som håller henne om ryggen.

Lennie och Jassa är starka hos publiken, även Mergim börjar få mer stöd.

Fast Mergim och Analia ligger sist hos alla. Många albanflickor från förorten skriker mest i forumen så man kan lätt få för sig att han skulle vara lite populärare men det är fel. Han är sämst omtyckt tillsammans med Analia.
2020-03-17, 17:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahah jag kan inte säga att jag kan förlika mig med din beskrivning av mitt nya jag till 100%. Men jag måste helt klart erkänna att jag inte är lika from längre, tyvärr...

Jag har sett din omvandling. Från spamma mig till bli en OG snart.
Vi håller ett öga på dig
2020-03-17, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vi diskuterade just detta i natt. Det måste finnas bättre tävlingar än de fysiska. Har en tjej någonsin vunnit en makttävling? Och i så fall hur många gånger jämfört med tjejerna? Lite lurigt det där. De försöker säkert men det kommer ut fel i så fall.
De borde köra lite intellektuella tävlingar också som de gör i Robinson.. Pussel, minne, koncentration, multitasking osv. Finns säkert annat de kan köra också så det blir mer rättvist.

Det är väl bara 3 pers som har vunnit BB tävlingarna? Martin, Lennie och Mergim.
2020-03-17, 17:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så hur klarar mergim av arbetarsidan än så länge? Hur lång tid tror ni att det tar innan han kokar?

Han jobbar som lagerarbetare så han har bara kommit hem. Så vi får inte se en urlackning om inte Analia gör eller säger något styggt.
2020-03-17, 17:42
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Alltså Samis imitation av Amilia är så jävla träffande https://www.instagram.com/p/B91n-11Kzb-/?igshid=tokgywenp0bk
Underbart! Skrattade gott igen. Tack för att du la upp länken
2020-03-17, 17:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
De borde köra lite intellektuella tävlingar också som de gör i Robinson.. Pussel, minne, koncentration, multitasking osv. Finns säkert annat de kan köra också så det blir mer rättvist.

Det är väl bara 3 pers som har vunnit BB tävlingarna? Martin, Lennie och Mergim.
Tror att Glasman vann en också, den med fylleglasögonen.
2020-03-17, 17:43
Medlem
FarbrorAgges avatar
En tävling i krass allmänbildning skulle vara välkommen. Vilka som skulle förlora får ni gissa själva.
Medlem
Hur många könssjukdomar tror ni frida har, hade aldrig doppat den i henne.
Medlem
Globalisten55s avatar
Frida säger inte nej till att knulla hej vilt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in