Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Vi diskuterade just detta i natt. Det måste finnas bättre tävlingar än de fysiska. Har en tjej någonsin vunnit en makttävling? Och i så fall hur många gånger jämfört med tjejerna? Lite lurigt det där. De försöker säkert men det kommer ut fel i så fall.
De borde köra lite intellektuella tävlingar också som de gör i Robinson.. Pussel, minne, koncentration, multitasking osv. Finns säkert annat de kan köra också så det blir mer rättvist.
Det är väl bara 3 pers som har vunnit BB tävlingarna? Martin, Lennie och Mergim.