Citat:
Ursprungligen postat av
1234Johan
Och nu snackas det skit igen i pinkroom.
Jassa gör narr av att Julia försökte ta kontakt med jassa förut. Alla sitter och skratt åt det och gör grimaser.
Fy vad lågt av dem! Jassa har blivit en riktig Amilia!
+1
Kollade in 2 sekunder på S2 och ser
Victoria i mitten going full skitsnack-mode, med Jassa, Marek, Amilia och Alex runt om sig. Grattis Victoria, du klarade ditt mission -
att ta Anty's plats i gruppen.
Vi som har sett hela säsongen vet. Världsvana-Vicky ska UT lika fort som Blåvalen.