2020-03-17, 01:03
  #77173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Som jag skrev tidigare. Jag har varit lärare i redigeringsteknik i mitten av 90 talet. Det var innan man började redigera i datorn utan använde Sony Beta Pro maskiner. Jag har många elever som jobbar inom produktion. Tyvärr så slutade min bekant att jobba som frilansare för BB pga Corona. Man har endast fast anställda som som skall hålla sig hemma och jobbet hela tiden. Inga andra får koma nära nu. Analia känner ett par personer i teamet som växlar. Du kan oftast märka när ett visst team jobbar. I vissa team är Analia normalt prioriterad i andra mer. Det är lätt att se det om du tittar en hel dag vem som är i tjänst.
Så är det och kan inte förnekas.

Det blir intressant att se hur det utvecklas framöver.
Ja, det förklarar ju en hel del. Ibland blir man galen på hur mycket hon ska synas konstant!
Tack för svaret!
2020-03-17, 01:03
  #77174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Mergim och Amilia gillar inte varandra men de håller ihop tillsammans med Lennie och Victoria.

Men Viktoria gillar egentligen inte Amilia.

Amilia och Mergim var också tydliga med att Alex inte är med i deras pakt.
Fyfan vad sjuk grupp. Jävligt splittrad. Det tog typ 30 dagar innan alla i huset typ hatar varandra lol.
2020-03-17, 01:03
  #77175
Medlem
Det enda jag ser från Glasets säng är hans fot som smeker täcket
2020-03-17, 01:03
  #77176
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Mergim och Amilia gillar inte varandra men de håller ihop tillsammans med Lennie och Victoria.

Men Viktoria gillar egentligen inte Amilia.

Amilia och Mergim var också tydliga med att Alex inte är med i deras pakt.
Förstår mig fan inte på deras grupper i pink room. blir snurrig.
Spyr på dom.
2020-03-17, 01:03
  #77177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Kraaam
CORONA!!!
2020-03-17, 01:04
  #77178
Medlem
z0raxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Helt stilla och tyst vad jag ser iallafall.
Mitt inlägg Postades sent, c.a. 00:52
2020-03-17, 01:04
  #77179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Det är väl endå ingen som bryr sig om dom två har sex.

Ja porr har vi nätet fullt
Men att det skulle ske mellan just dom här två är förvånande och världshistoriskt
2020-03-17, 01:04
  #77180
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Håller med. Jassa har fan tappat det helt.
Sitter i värsta skitsnackar rummet.
Spyr fan på äcklet.
Backade Jassa när hon va i rainbow team. då va hon nice och hadde skön stil.
Nu är hon bara vidrig sista veckan när hon hängt med Vickan.

Jag backade henne också men hon har totalt förlorat det. Man ser verkligen hur bitter hon är för att ha blivit utslängd ur Rainbow. Jag hoppas inte några av Rainbow får henne i kommande lag. Hon ser bara till att fjanta bort allt. Intressant med denna vecka då det kommer att benas ut många frågor och hur lojaliteter ligger till. En sak hoppas jag på är att Rainbow inte mjuknar och tar in henne igen i någon form av vänskap.
2020-03-17, 01:05
  #77181
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
+1

Kollade in 2 sekunder på S2 och ser Victoria i mitten going full skitsnack-mode, med Jassa, Marek, Amilia och Alex runt om sig. Grattis Victoria, du klarade ditt mission - att ta Anty's plats i gruppen.

Vi som har sett hela säsongen vet. Världsvana-Vicky ska UT lika fort som Blåvalen.
+1
2020-03-17, 01:05
  #77182
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Fyfan vad sjuk grupp. Jävligt splittrad. Det tog typ 30 dagar innan alla i huset typ hatar varandra lol.

Haha ja. Skillnad här i tråden - du och rammi73 fick äta kukar redan dag 1.
2020-03-17, 01:05
  #77183
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Går på toaletten och hör Victorias "AlLa VeT VaD ErA ReDaKtIoNsMöTeN iNnEbÄr" från datorn

SERIÖST
HÅLL KÄFTEN
DIN LILLA LILLA LILLA........................................ KIKÄRTA
TYST
TYST
TYYYYYYYYYST

(Känner att min PMS gör mig till en tvättäkta Flashbackare hatar mig själv )


Hahaha! På med läderkappan, armbindeln, höj högerarmen i vinkel och anslut dig till oss andra dödsknarkarnazister.
2020-03-17, 01:05
  #77184
Medlem
Vad i helvete gör Martin där

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in