Hon är helt underbar den kvinnan. Börjar sakta bli kär
Hon är så härlig. Äkta naturbarn som gör vad som faller henne in.
Och hon väcker verkligen känslor. Att döma av den här trådens kommentarer så antingen älskar eller hatar man henne.
Hon lämnar definitivt ingen oberörd iallafall.
Och nu snackas det skit igen i pinkroom.
Jassa gör narr av att Julia försökte ta kontakt med jassa förut. Alla sitter och skratt åt det och gör grimaser.
Fy vad lågt av dem! Jassa har blivit en riktig Amilia!