Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Nu ärr den Jassa där igen och golar. Vafan byter hon inte rum. Då får vi se hur länge de orkar med deras ansiktsätande. Vilken jävla tjackhora.
Håller med. Jassa har fan tappat det helt.
Sitter i värsta skitsnackar rummet.
Spyr fan på äcklet.
Backade Jassa när hon va i rainbow team. då va hon nice och hadde skön stil.
Nu är hon bara vidrig sista veckan när hon hängt med Vickan.