Citat:
Ursprungligen postat av
Gnomegirl
Det beror lite på vad man lagar tycker jag.
En karl som steker bacon med bar överkropp är bland det manligaste och sexigaste som finns.

Jo, men då kanske det är mannen och du? Eller om ni har bjudit in tolv vänner, känns det fräscht?
För övrigt lär det väl göra förbaskat ont att steka bacon utan kläder. Det stänker ju som fan!