Citat:
Ursprungligen postat av
Ofcoursemyhorse
Ååå så tråkigt att partykungen Philip åkte ut. Kan vi inte prata minnen? Någon som minns den där gången Philip epilerade raggarsträngen? Det var så jäääävla sjukt! Hur fan kom han ens på det!? Jävla stjärna, alltså!
Du tråden skulle få över 83983847758493 Miljarder sidor på bara någon timme då.
Tror inte systemet klarar det.