2020-03-16, 22:46
  #76609
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Som en polare till mig. Han gav tips och snackade om hur jag skulle göra för att fixa tjejer. Han har Legat med en brud i hela sitt liv. Jag har vart med nästan 40st.
Jag sat bara tyst och skrattade inombords.

Kanske introducera honom till Amilia, de verkar ha lika mycket självinsikt
2020-03-16, 22:46
  #76610
Medlem
Jag kan ändå förstå att Jasmine går runt och är sur och snackar skit om Glasman och gänget (även om jag inte tycker det är okej), med tanke på vad som hänt. Men Victoria har INGEN anledning eller ursäkt att hålla på som hon gör. De har inte gjort NÅGONTING mot henne, förutom att fucking rädda henne från att åka ut i örådet.

Det hon håller på med nu är inte spel, det är att vara a shitty person.
2020-03-16, 22:47
  #76611
Medlem
Deus-Culpas avatar
Victoria har pratat OAVBRUTET om Glasman och Sami sen hon kom tillbaka. HERREGUD
2020-03-16, 22:47
  #76612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ååå så tråkigt att partykungen Philip åkte ut. Kan vi inte prata minnen? Någon som minns den där gången Philip epilerade raggarsträngen? Det var så jäääävla sjukt! Hur fan kom han ens på det!? Jävla stjärna, alltså!

Du tråden skulle få över 83983847758493 Miljarder sidor på bara någon timme då.

Tror inte systemet klarar det.
2020-03-16, 22:47
  #76613
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Nej vad skulle hon dit och göra....

Om Olga kommer fram blir det lite slänga käft alltså
2020-03-16, 22:47
  #76614
Medlem
Rädda inte kvar Jasmine nästa gång. Ingen romans på gång med Martin. Hon om någon paktar runt lite överallt ibland.
2020-03-16, 22:48
  #76615
Medlem
D_120s avatar
Det är helt otroligt hur ful o icke attraktiv människa Amilia är
2020-03-16, 22:48
  #76616
Medlem
martin tror julia är starkast bland tittarna
2020-03-16, 22:48
  #76617
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag kan ändå förstå att Jasmine går runt och är sur och snackar skit om Glasman och gänget (även om jag inte tycker det är okej), med tanke på vad som hänt. Men Victoria har INGEN anledning eller ursäkt att hålla på som hon gör. De har inte gjort NÅGONTING mot henne, förutom att fucking rädda henne från att åka ut i örådet.

Det hon håller på med nu är inte spel, det är att vara a shitty person.
Jaha, Victoria är kvar? Hon var så långt inne i Amilias röv att jag inte såg henne.
2020-03-16, 22:48
  #76618
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Vad hände med Amilia och Victoria? Snackat HUR MYCKET skit som helst om varandra men nu är de bästa vänner? Falskt.
De finner sin vänskap i att de har samma hatobjekt! Så vänskapen är på en skör tråd just nu. Hoppas den sköra tråden går sönder och de blir osams igen.
2020-03-16, 22:48
  #76619
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Victoria har pratat OAVBRUTET om Glasman och Sami sen hon kom tillbaka. HERREGUD
Ellerhur??? Sami och glas bryr sig 0% om att hur de beter sig. Hahahahahah
2020-03-16, 22:48
  #76620
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Haha det är sjukt att man tänker på bb direkt om man skulle får/har corona. Så jag hoppas för din skull att du inte får corona för man börjar störa sig på allt och alla (till och med favoriterna) men ändå fortsätter titta och hatet blir allt större. Man blir inte friskare direkt haha
Haha nej, kan tänka mig att det inte direkt hjälper tillfrisknandet haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in