Citat:
Ursprungligen postat av
Turbotraktor
Så jävla besviken på att de bara kallar oss rasister. Jag är en dödsknarkarnazist med flashbackdase och 30 miljoner på sparkontot ffs!
Precis!
Själv är jag "Ilse-Shewolf of SS" och glider runt i lång läderkappa beväpnad med en piska och bläddrar i fotoalbum gjorda av människohud.