2020-03-16, 18:03
  #75385
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Så jävla besviken på att de bara kallar oss rasister. Jag är en dödsknarkarnazist med flashbackdase och 30 miljoner på sparkontot ffs!

Precis!
Själv är jag "Ilse-Shewolf of SS" och glider runt i lång läderkappa beväpnad med en piska och bläddrar i fotoalbum gjorda av människohud.
2020-03-16, 18:03
  #75386
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Är du seriös? Har du aldrig lagat mat till fler än digsjälv? Fyll en plåt så får du mer pizza > fler bitar, kom igen!
Det är snarare märkligt att de ska ha falukorv på pizzan!!
rundare pizza och tjockare pizza är godare. bara en idiot skulle ha det på pizzan.
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Du gillar ju ingen i huset.
jo det gör jag visst.
2020-03-16, 18:04
  #75387
Medlem
Jagtardindotters avatar
meh
__________________
Senast redigerad av Jagtardindotter 2020-03-16 kl. 18:07.
2020-03-16, 18:04
  #75388
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Antys himlande med ögonen, hur hon dödade stämningen på fester och lite annat smått o gott

Aha okej. Tack!
2020-03-16, 18:04
  #75389
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Sant. Dumt av mig att fråga

Hur är det möjligt att din egendesignade avatar på Amolian gjorde henne mer attraktiv
2020-03-16, 18:05
  #75390
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Är det bara jag som har börjat gilla Mergim nu? Han är typ helt förändrad.

Jag har gillat honom från början (såg inte första veckan) och har blivit så nära en stalker i bb-huset man kan komma
2020-03-16, 18:05
  #75391
Medlem
Jagtardindotters avatar
sami vill ha kvar fille o vill ha ut antwo
2020-03-16, 18:05
  #75392
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Hur är det möjligt att din egendesignade avatar på Amolian gjorde henne mer attraktiv
Stora ögon och ett leende vinner alltid
2020-03-16, 18:06
  #75393
Medlem
Imperiatrixias avatar
Ska bli såååå spännande efter liven att se Olgas återkomst och hennes nästa drag mot Sami. Han är laddad: till och med nyrakad bröstkorg... Och hoppas han fattar hur Glasman cockblockar han från Jullan. Och inte DET får hända ikväll igen! Undrar om hon fattar att han gned sitt otäcka mot henne på natten. Tror inte det. Usch... Sami var jättebra mot henne den natten och sa att de får ta en fika efter BB. Och idag hinta han henne med att hon bara ska vara sig själv. Det vinner hon honom bäst med. ❤️❤️
2020-03-16, 18:07
  #75394
Medlem
Är det inte lite äckligt att laga mat åt andra i bar överkropp?
2020-03-16, 18:09
  #75395
Medlem
Slinans avatar
Det var ett väldans tjat om att alla ska rösta kvar Philip. Kan inte personen med makten ikväll bara rädda honom istället eller vad är problemet?
2020-03-16, 18:09
  #75396
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
sami vill ha kvar fille o vill ha ut antwo
vem är antwo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in