2020-03-16, 18:15
  #75409
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Är det inte lite äckligt att laga mat åt andra i bar överkropp?
Tycker du? Jag älskar när man hittar små kurliga brösthår i maten, navelludd är det bästa dock. Asbra topping på en pizza
2020-03-16, 18:15
  #75410
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det beror lite på vad man lagar tycker jag.
En karl som steker bacon med bar överkropp är bland det manligaste och sexigaste som finns.
Jo, men då kanske det är mannen och du? Eller om ni har bjudit in tolv vänner, känns det fräscht?

För övrigt lär det väl göra förbaskat ont att steka bacon utan kläder. Det stänker ju som fan!
2020-03-16, 18:15
  #75411
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
sami vill ha kvar fille o vill ha ut antwo

Precis!
Men folk är dumma i huvet och tänker inte när dom röstar.
2020-03-16, 18:15
  #75412
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fick du bånge? 7

Omöjligt på många vis

Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
själv kollade jag på jassa men alla har sin smak jag dömer inte

Jo först en flash av grönbrunt hår, sen....

Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Fyfan samma här. Ska gå och sätta fingrarna i halsen brb

Min vackra smootiebowl får vänta
2020-03-16, 18:15
  #75413
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
VARFÖR är det första jag ser när jag slår på liven Sektmans nakna lekamen, sen vänder han sig om och visar allt.

Kräktes i munnen.... Men det gör jag även då han springer runt i sina trasiga långfillingar och med sin svarta dumstrut på huvudet. Som mellan pest och kolera... Ful gubbe i båda fallen.
2020-03-16, 18:15
  #75414
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slinan
Det var ett väldans tjat om att alla ska rösta kvar Philip. Kan inte personen med makten ikväll bara rädda honom istället eller vad är problemet?

Martin kommer inte rädda honom.
2020-03-16, 18:16
  #75415
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Tycker du? Jag älskar när man hittar små kurliga brösthår i maten, navelludd är det bästa dock. Asbra topping på en pizza
Det är ju en underbar topping, särskilt när man beställer hämtmat och det ligger lite krulliga små hår i maten, som en extra liten gratis överraskning!! 🎉🎉🎉
2020-03-16, 18:16
  #75416
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Såg precis Glasmans snopp, ska nog sjukskriva mig ännu en vecka.
Åfan, det missade jag. Visst hade han PLÄP?
2020-03-16, 18:17
  #75417
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Åfan, det missade jag. Visst hade han PLÄP?
Missade den men han berättade ju nyss att han var omskuren. Men det kunde man ju listat ut.
2020-03-16, 18:17
  #75418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Åfan, det missade jag. Visst hade han PLÄP?
Tittade inte så noga, men skulle kunna jämföra den med en upp och ner vänd daimglass, fast några storlekar mindre och antagligen inte alls lika god.
2020-03-16, 18:17
  #75419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Kräktes i munnen.... Men det gör jag även då han springer runt i sina trasiga långfillingar och med sin svarta dumstrut på huvudet. Som mellan pest och kolera... Ful gubbe i båda fallen.

Jo samma här. Dagisbarnet. Usch jag mår illa på riktigt
2020-03-16, 18:18
  #75420
Medlem
Jagtardindotters avatar
30 sekunders superbamsekram mellan martin o askungen

hennes röst skär igenom och torterar min själ så jag kmr tillbaka vid 9 istället

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in